تراول اگر ایران چک باشد هم قبول می‌کنیم

دسامبر 18, 2007 در 3:19 ب.ظ. | نوشته شده در هميجوری, خنده‌دار, خودم, زنگ تفريح, زابغر | 3 دیدگاه

… انشالله حاجت مند شی جوون/ شما دختر بعله شما انشالله بختت باز شه بری خونه شوهر؛ بوی ترشیدگی‌ت همه‌جا رو ورداشته/ شما پسر بعله شما انشالله سر عقل بیای؛ چی می‌خوای از جون بابات بدبخت رو داری به خدا می‌رسونی/ انشالله سر سفره آقا ابالفضل بشینی/ انشالله اگه مریض داری از آقا ابالفضل شفاتو بگیری/ انشالله عاقبت به خیر شی/ یک 100 تومن یک 200 تومن یک 500 تومن یک 1000 تومن یک 2000 تومن یک 5000 تومن- تراول هم اگر ایران چک باشد چرا قبول نمی‌کنیم ها جوون؟ انشالله اجرت با اقا ابالفضل.

راستی هر کسی که زابغر را نخواند آرزو می‌کنم هر شبکه‌ای که می‌زند احمدی‌نژاد را بدون میکاپ ببیندWinking

ضمناً یکی از اساتید برجسته گفت:« برادر فری اینجا همه جور آشی پخت می‌شود، مشخص کن خط سیر این وبلاگ را… معلوم نیست اجتماعی‌ست، سیاسی‌ است طنز است ورزشی‌ست… » در جواب این دوست‌مان هیچ جوابی ندارم فقط از حسن نظر ایشان نهایت سپاس و تشکر را دارم.

3 دیدگاه

  1. :))
    از این گدا های پررو اینجا زیاد هست. دیگه کسی صد تومنی نمیگیره
    😉
    قابل توجه دوست عزیزی که دنبال خط سیر این وبلاگ میگرده باید بگم: این وبلاگ خط سیرش پیچ پیچی ;))
    شاد باشی.

  2. سلام علیکم. ببخشید از شما که کاربر قدیمی وردپرس هستید سوالی داشتم. آیا تو وردپرس نمیشه قالب رو دستکاری کرد؟

  3. با درود فراوان
    از راهنمايي تان و پيام تان خيلي خيلي ممنونم.
    الان درستش مي كنم. دست شما درد نكنه. من اصلا نمي دونتسم و بلد نبودم.
    من خيلي خوش حال شدم كه با شما اشنا شدم با اجازه تان شما را به رنگين كمان پيوندهام اضافه كردم .
    وب شما محشره ! خيلي هم خوندني داره ! اگه درسا بگذاره همبشه ميام.

    راستي !!! من سينه خيز اومدم تا اينجا ادرستان اشتباه بود و مي رفت يه جاي ديگه .


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

