با هدف آشنایی شما دوستان با امتحانات 4 گزینه‌ای

ژانویه 4, 2008 در 10:10 ب.ظ. | نوشته شده در وبلاگستان | 5 دیدگاه

با عنایت به نزدیک‌شدن امتحانات پایان ترم و با نظر به اینکه امتحان بعضی از دروس به صورت 4 گزینه‌ای‌ست- مدیران و دست‌اندرکاران بخش تدارکات وبلاگ شاخ به شاخ تصمیم گرفتند تا مسابقه‌ای 4 گزینه‌ای پیرامون حوادث و اتفاقات اخیر وبلاگستان فارسی ترتیب دهند تا بلاگرهای دانشجو و بلاگرهای دیگر هم به صورت آپشنال در آن شرکت نموده و ضمن ارزیابی خود از وبلاگ‌خوانی و وبلاگ‌نوسی با نوع امتحانات 4 گزینه‌ای هم آشنایی بیشتری کسب کنند.(از بابت پیوند زدن خار و مادر فعل و فاعل در پاراگراف بالا عذرخواهی نمی‌کنم به شما ربطی ندارد)
برای جواب دادن به یکی دو تا از سوالات باید از حس ششم‌تان استفاده کنید.
به دوستانی هم که بتوانند به یک‌سوم سوالات پاسخ صحیح بدهند از طرف وبلاگ از پشت یک‌ سوم جوایز تقریباً نفیسی دریافت می‌کنند.

1- بالاخره وضعیت دختران وبلاگ‌نویس «مدافع حقوق زن» به کجا خواهد کشید؟
الف) با من دوست خواهند شد؟!
ب) همه‌شان دستگیر می‌شوند و بعد به خارج از کشور می‌گریزند و به نوبت داور مسابقه بهترین وبلاگ‌های فارسی بخش دویچله خواهند شد
ج) مگر زن هم حق و حقوقی دارد. زن اصولاً باید بشورد، بدود، بسابد، بپزد…
د) گزینه ب و ج غلط کردند. خجالت بکش بی‌شعور

2- سید یوسف منیری شبیه چه کسی‌ست؟
الف) سید جواد هاشمی
ب) جواد خیابانی
ج) ارژنگ امیر فضلی
د)فرشید کریمی

3- بعد از متهم کردن علیرضا مجیدی به یک دزد اینترنتی‌ای مسلح و خطرناک، او اعلام کرد که دیگر وبلاگ یک پزشک را تمام شده قلمداد کنید… اما علی‌رغم این گفته او با جدیت بیشتری به تولید محتوا پرداخت. چرا؟
الف) برای اینکه می‌خواست ردّ گم کند
ب) خب دیگه
ج) حالا
د) هیچکدام

4- در مسابقه بهترین وبلاگ‌های فارسی‌ دویچله- واژه «رای» مصداق بارز چه چیزی‌ست؟
الف) پشم         ب)کشک          ج)عدل             د)گزینه الف و ب صحیح است

5- یعنی آن روز ‌‌می‌شود که کوروش ضیابری ……….. شود
الف) بی‌خیال بمب و نارنجک و موشک سوتی شود
ب) بزرگ شود
ج) بی‌خیال یاهو شود
د) همه گزینه‌ها صحیح است

6- وبلاگ دکتر مزیدی چرا فیلتر شد؟
الف) به خاطر زرد شدن و در نهایت اسهالی شدن
ب) من هم اگر جای عمو بودم و به «بیشتر- خوانده‌ شده‌هایش» (برترین مطالب)نگاهی می‌انداختم، بی‌معطلی همین کار را می‌کردم
ج) اما تجربه شد.
د) دکتر من فرصت را مغتنم می‌شمارم و از همین تریبونی که به‌ام دادند خواهش می‌کنم از شما که در GR هر مطلبی را share نکنی. می‌دونم share خیلی دوست داری… اما فکر ما هم بُکُن.
اخطار اول)گزینه دال به خاطر سوء استفاده‌های مالی و رسوایی‌هایی جنسی تا اطلاع ثانوی از برگزاری دیدارهای خانگی محروم می‌شود.

5 دیدگاه

  1. 1- الف
    2- ج
    3- ج
    4- سوال غلط است. جواب صحيح: تبرج
    5- د
    6- د
    اخطار اول: تازه كجاشو ديدي. هر روز چند نفر به ليست دوستان اضافه مي‌شن. همه هم شروع كردن به شير كردن. نتيجه اين كه تعداد لينكهاي شير من نه تنها كم نمي‌شه كه اجبارا روز به روز هم بيشتر خواهد شد
    🙂
    جايزه نفيس ما يادت نره 🙂 بدش به پرطلا تا واسم بياره

  2. عجب جوايز فرهنگی(!) نفيسی‌ هم در نظر گرفتی!
    ولي از اينكه به آبجی خانوما هم توجه مبذل داشتيد بسيار خوشمان آمد! آخه احسان كه چيزی می‌نويسه اصلا به اين جمعيت 85 درصدی وبلاگستان فارسی توجهی نمی‌كنه!

  3. من و لینک نکردی ! من که خیلی وقته لینکت کردم

  4. همه گزينه ها الف:-)

  5. ۱. الف
    ۲. ج
    ۳. ج
    ۴. الف
    ۵. د
    ۶. د
    اخطار دوم) در پی اخطار اول بدین‌وسیله اعلام می‌گردد که دکتر جان بس است دیگر! شیرهای شما تاریخ‌ مصرف‌شان زود می‌گذرد و ما نمی‌رسیم شیرهای تازه را نوش جان کنیم 😉


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

