جشنواره بهترین وبلاگ‌های وردپرس

ژانویه 20, 2008 در 1:44 ق.ظ. | نوشته شده در وبلاگستان, وردپرس, شوخی با بلاگر | 13 دیدگاه

در راستای اینکه این صفحه برترین وبلاگ‌های وردپرس خودش خار و مادر ندارد و بیشتر به متبرجگاه شبیه است تا یک مکان فرهنگی و اینکه ما به‌تان پیشنهاد می‌کنیم به آن صفحه زیاد دخول و خروج نکنید کلاً خوب نیست. سردار رادان بنده خدا حق دارد. به خاطر همین تصمیم گرفتم بهترین وبلاگ‌های وردپرس را خودم با دسته‌بندی و تر و تمیز و بدون ایجاد تبرج و اینها به‌تان معرفی ‌کنم.

جایزه بهترین وبلاگ طنز وردپرس با نهایت پارتی بازی و به خاطر کپی‌زدن مجله همشهری جوان از روی یکی از مطالب این وبلاگ که نشان‌دهنده قدر بودن این وبلاگ است تقدیم می‌شود به وبلاگ بدون اجازه کوچکترا بعلهParty

جایزه بهترین وبلاگ دخترانه وردپرس تقدیم می‌شود به وبلاگ مریم خانم به خاطر پست‌های خوبش از محل کار با لایورایتر و بالابردن شأن و مقام وردپرس Applause

جایزه بهترین مهاجرت به وردپرس به خاطر سوزاندن دماغ سرویس رقیب وردپرس یعنی بلاگر– تقدیم می‌شود به خانم پانته‌آ از شهر آلمان

جایزه بهترین وبلاگ نوجوان وردپرس به صورت مشترک تقدیم می‌شود به رامن و دوستانش و معلم زبانش که ترجمه‌های توپ و بترکان‌شان ما را شاد کرد و البته که این روند ادامه دارد…

جایزه بهترین وبلاگ پورن وردپرس با نهایت بی‌احترامی Phbbbtttتقدیم می‌شود به وبلاگ فلان شده به خاطر ابتکاری که در عنوان وبلاگ داشت

جایزه بهترین وبلاگ متناقض وردپرس با نهایت تعجب تقدیم می‌شود به وبلاگ بهمان به خاطر جوانه زدن شاخ ویزتورهای این وبلاگ

جایزه بهترین وبلاگ آی‌تی با نهایت لینک و خوراک تقدیم می‌شود به وبلاگ صبحونه به خاطر ایجاد انگیزه با هدف ارتقای سطح این وبلاگ خوب و آینده‌دار

جایزه نانازترین وبلاگ وردپرس با نهایت دقت تقدیم می‌شود به دکتر مزیدی به خاطر قهرولک‌های متمادی‌شان و بالا بردن فشار خونِ دوستداران‌شان

جایزه بهترین وبلاگ می‌نیمال وردپرس بین خودمان تقسیم شد

جایزه بهترین وبلاگ کامنتگذار با نهایت Love Struck تقدیم می‌شود به وبلاگ مهتاب به خاطر کامنت‌های خوب و راهبردی‌اش در وبلاگ‌های وردپرس دات کام جون

جایزه بهترین وبلاگ یک مادر در وردپرس با نهایت ادب و احترام تقدیم می‌شود به وبلاگ گل‌مریم به خاطر مطرح کردن مسائل و روزمره‌گی‌ها و دل‌نگرانی‌های یک مادر با نثری زیبا و جذاب و ستودنی.

ادامه دارد. انشالله آخر هر برج. جشنواره بعدی در برج میلاد با حضور یک پزشک و مهندس و یک فتحی و یک احسان و یک ایرانی.

13 دیدگاه

  1. باز که اینجا گیر بازاره.
    ای فری!!!!!!!!!!!!!!!

  2. میگم، بین آنهمه «یک» در پاراگراف آخر، جای «یک سعید» خالی نیست؟ 😉

  3. ببخشید، اصلاح می‌کنیم: «یک سعید«

  4. با درود فراواااااااااان
    خيلي ممنونم !!!!!!دستتان درد نكند.

  5. متشکر می شویم اگر در پارتی بازی های آینده نامی از خودم ببینم در بین برترین ها وگرنه با قوه قهریه مواجه می شوید

  6. آقا دست شما درد نکنه. خجالتمون دادید.بعدم فک نکنید که من اول ایمیلمو خوندم و بعد کامنت شمارو دیدم و اینا ها نه. من به عادت مالوف اول وبلاگ شمارو خوندم و کلی خوشحال شدم و بعد ایمیل و باقی مسائل. خلاصه سرصبحی خیلی حال داد.

  7. این همه یک توی وبلاگستان است. زمانی که من شروع به نوشتن یک فتحی کردم فقط یک پزشک بود!! حالا که این طور شد منم میرم یک وبلاگ دیگر درست می کنم به ننام دوفتحی. خوبه 🙂

    ولی دستت درد نکنه که به یاد ما هستی. ما هم تو رو به عنوان شاخ وردپرس انتخاب می کنیم. الحقم که «براندازنده» است 🙂

  8. دستت مرسی و از این که لینک خوراک رو جدید رو وارد کری تنکس!
    قربون آقا! 🙂

  9. امیدوار شدم به خودم کلی.مرسی…میگم به دکتر مزیدی باید جایزه پر حاشیه ترین وبلاگ نویسو میدادی.ملت فرت و فرت فیل تر میشن صداشون در نمی یاد اونوقت این دکتر ما…

  10. من از همين الان بگم ! من برج ميلاد نميام !!!
    هم سرده هم ترس از ارتفاع دارم !

  11. با توجه به عدم اسم بردن از وبلاگ من
    شخصا این جشنواره را تحریم فرمودیم
    🙂

  12. ااااااا
    پس ما چی ؟؟؟
    خود وردپرس که اصلا مارو انتخاب نمیکنه ( شکلک گریه یاهو)
    لا اقل شما مارو انتخاب کنید که دلمون خوش باشه دوستان به یاد ما هستن.

  13. شرمندهء محبت شما، خيلی ممنون!
    حالا جايزه‌اش چيه؟ دسته‌گلی، نشانی، مدالی، يخچال فريزری، چيزی هم دستمون رو ميگيره يا نه؟


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

