پورفسور علی اکبری و مردی که یبوست‌اش درمان شد

ژانویه 22, 2008 در 12:23 ق.ظ. | نوشته شده در فرهنگ, ایران, خنده‌دار, خرافات, سو تفاهم | 47 دیدگاه

دیشب جناب علی اکبری در شبکه تصویر ایران آمده بود و از ملت خواست کسانی که با انرژی ایشان خوب شدند و درمان پیدا کردند به روی خط بیان و صحبت کنند.
یک نفر زنگ زد کلی انرژی و نیروی استاد رو تحسین کرد و ستایش کرد و گفت: «دکتر علی‌اکبری من یکی از بیمارانی هستم که پیش شما آمدم و شما به‌ام انرژی دادید و مریضیم به طور کلی برطرف شد. من یـُبـوست داشتم و وقتی شما به‌ام انرژی دادید قد کلّه شما ریدم!» دکتر ماتش زده بود. خط دیگری را جواب داد. خط بعدی خانمی بود گفت: «من یک خواهر دارم حدوداً 40 سالش هست، شوهرش هم مرد بسیار خوبیه. فقط اینها یک مشکلی دارن بچه‌دار نمی‌شن. این امواج صوتی که شما در پایان برنامه می‌دید تاثیری داره؟… » یعد از این آقایی زنگ زد و در صحبت‌هایش آنقدر از استاد تعریف و تمجید کرد که گریه استاد را درآورد و موقعی که استاد داشت اشک‌های‌اش را از روی صورتش پاک می‌کرد- ناگهان مادر استاد را غافلگیر کرد و بعد از عنایت مادر استاد در حالی که استاد هنوز تحت تاثیر حرفهای چند ثانبه پیشش بود گوشی را قطع کرد. بعد از این استاد دیگر هیچ خطی را جواب ندارد و به استراق سمع پرداخت(امواج صوتی)
خلاصه از دیشب که این برنامه را دیدم هر وقت یاد تیکه‌های مردم می‌افتم خندم می‌گیرد. فکر نمی‌کنم در هیچ کجای دنیا مردمش مثل ایران آنقدر ذوق و قریحه طنزپردازی داشته باشند.

47 دیدگاه

  1. دقت کردی تو وی او ای این اتفاقات کمتر پیش میاد؟نمی دونم چی کار می کنن که این آدما سر . کلشون اون ورا پیدا نمیشه! قبل از پخش شدن صداشون تهدید می کنن؟جایزه میدن؟همش برام سواله

  2. پسرم مگه شوما امتحان ندارید؟ مگه ننوشته بودید که تا 15 بهمن وبلاگ تعطیل؟ اونوقت نه تنها میشینی می نویسی بلکه میری تلویزیو نگا می کنی؟ نچ نچ نچ

  3. 🙂

  4. جالبه،من فکر میکردم مردم ما خیلی راحت این حرفا رو باور میکنن!خوبه که حالش رو گرفتن! 🙂

  5. بنده خدا از برنامه گذاشتن پشیمون شده !!

    راستی فری جان
    من فید همه دوستانم را از دست دادم برای همین از دوستانم خواستم که فید وبلاگشون رو به من بگویند. برای همین اگر می توانی فید وبلاگت را د آدرس زیر ثبت کن تا هم من و هم خواننده های وبلاگم بتوانند از فید وبلاگت استفاده کنند. خودم تنها بلدم چی جوری روی آیکن فیدت کلیک کنم 🙂 .
    پیش پیش ممنون

    فید وبلاگت را به من هدیه کن!
    http://1fathi.wordpress.com/2008/01/21/present-your-feed

  6. اوه ببخشید ، مگر این مردک زندان نیست ؟

  7. خداوند پدر جمهوری اسلمی را بیامرزد که ازهمه ما یک ابراهیم نبوی بالقوه ساخته است :دی

  8. حیف شد، کاش دیده بودم :-)،

    خطاب به اون آقاهه که زیرخط آی تی تشریف دارن: والا یه مدت زندان بود بعدا گفتن ایشون واقعا انرژی دارن و اینها و آزادشون کردن الان هم که دارن بیماری یبوست رو انرژی درمانی می کنن ^_^

  9. بسه دیگه مهندس
    بشین پای درست

  10. اونایی که جواب دادن فکر نکنم از داخل ایران بوده باشن
    مردمی که توسرمای 30 درجه زیر صفر و مرگ بر سر سرما و بی گازی
    فکر قمه و زنجیر زدنند برای علی اصغرهای 1500 سال پیش زجه می زنند و فکر حال خودشون نیستند
    علی اکبری که سهله 4 ساله دیگه به احمدی نژاد دوباره رای میدند !!!!

  11. یادمه قبل از اینکه بره اونوره آب اومد تو شبکه 3 خودمون و اون مجری خانومه حسابی ازش تعریف کرد

  12. نه انگار اين شبکه‌های فارسی يه محسناتی هم دارند که ما با تحريمشون از کف ميديم!
    اما من آخرش نفهميدم چرا اين برنامه‌های به قول فرنگيها Call in رو تعطيل نميکنند که جز آبروريزی چيزی براشون به ارمغان نمياره.
    ضمناً صحيح اون اصطلاح مات بردنه نه مات زدن (دکتر ماتش برده بود) 🙂

  13. سلام شبکهvoa برنامه ها رو با ۱۰ ثانیه تاًخیر پخش میکنه به خاطر همین از

    این تیکه ها نداره

  14. هر دفعه که تو TV پیداش می شه همیچین بساطی پهنه. بسش نیست ثروتی که به هم زده؟ به این همه ضایع شدن و آبروریزی می ارزه؟

  15. بابا اینم تا اونجایکه تونست ملت رو سر کارگذاشت ماکه نمیدونیم این انرژیش واقعی بوده نبوده خالیبندی بوده کلاه برداری بوده خلاصه ما که نفهمیدیم . ولی ایکاش برنامشو ظبط میکردی این جا میذاشتی تا ماهم میخندیدیم

  16. اين يارو چند سال پيش اومد اصفهان با همين ادعا كه بيماران راانرزي درماني ميكنه آشنايي داشتيم كه پسر بچه 8 ساله داشت كه به سرطان مبتلا بود ودار وندارش را داده بود درمان نشده بود شنيده بود اين بابا اومده اصفهان با چه بدبختي و پارتي بازي رشوه 200 هزار توماني به راننده اش وقت گرفته بود ساعت يك بامداد در محلي باصطلاح دكتر را ببينه وقتي ساعت موعود فرا رسيد منشي دكتر كه يه ياروي گنده بك بود كفت وزيت دكتر دوميليون تومنه ولي به شما كه ميگي ندارم وضعت بده 500 هزار تومان تخفيف ميديم ويهمليون وپانصد هزار تومان نقد ميگيريم تا بچه ات وزيت بشه پدر بچه التماس ميكرد كه آخه اين وقت شب از كجا بيارم اين نا دكتر از اونطرف داد زد كه مشگل خودته فقط در ازاي پول نقد به مريضت انرزي ميدم …… اونشب مصيبتي بود و ده ها نفر ازجمله خود من شاهدش ولي امكان تهيه اين پول نبود

  17. با سلام به دوستان عزیز
    من به صحت یا عدم صحت های جناب علی اکبری کار ندارم.
    ولی آن شخص که آن بی ادبی را به ایشان کرده حرکت بسیار
    بسیار زشتی کرده است و این حرکت شدیدا محکوم است.
    ایشان اگر خطای نیز مرتکب شده است چه ارتباطی به مادرشان
    دارد.
    ما ایرانیان یا طرف را به اوج اعلا می برییم که هیچ انتقاذی به او نمی شود
    کرد ویا طرف را به لجن می کشیم که این گار او دیگر آخر بدی است.
    این حرکت بسیار زشت آن ببینده شدیدا محکوم است

  18. این مرتیکه شارلاتان هرچی بارش کنند حقش هستش! بعد از افتضاحی که بار آوردش و کشف دروغ های که به هم بافته بود همین که باز میادش روبروی دوربین میشینه و مزخرف میگه حاکی از روی زیادش هستش! نوش جونش

  19. یکی از دوستان در مورد voa نوشتن . باید بگم که آقای بهارلو اعلام کرده که برنامه کلا با 5 ثانیه تاخیر پخش میشه . اگر هم کسی بخواد فحش بده توی این 5 ثانیه میگیرنش.

  20. با سلا م خدمت همه دوستان من هم مثل شما نظری دارم و ان هم این است که اگر این دکتر و یا به اصطلاح شما نا دکتر
    برای پول کار می کند صد در صد تفلبی است و شک نکنید و اگر برای خدمت به خلق کار می کند حالا می توانید شک کنید که قدرت این کار را دارد یا اینکه ندارد برای این که کسی که این کارها را برای پول و ثروت اندوزی نمی کند و به این دکتر بگوئید اگر تو می خواهی مردم را درمان کنی باید به مردم انرژی مثبت بدهی اگر تو از درون انسان نباشی چگونه می توانی به دیگران انرژی مثبت بدهی و اگر انسانی چگونه می توانی از مردم برای نیروی خدادات پول بگیری و سر نیاز مردم بنشینی و از ان سوئ استفاده کنی. از این کارها پول دراوردن به هیچ عنوان مثبت نیست و بودن نیروی مثبت مردم نمی توانند نتیجه مثبت بگیرند

  21. برای علی اکبری شدن 2 شرط لازم است:
    1- ترکیبی از جامعه شناسی – روانشناسی و مهارت بسیار بالای اجتماعی
    2- انسانهایی که زمینه لازم برای قربانی شدن را دارند.
    با توجه به شفا یافتن های!! عده بیشماری در حرمهای گوناگون- امدادهای غیبی و … در طی سالهای اخیر و افزایش بسیار شدید دسته دوم چرا اهانتها را فقط متوجه توانایی های هرچند پلید کسی میکنید که از این نمد یزرگ کلاهی برای خود میبرد و به خودمان و آقایی که به همراه 10 نفر دیگر ساعت 1 شب شاهد مراسم کلاه گذاری علی اکبری است کاری نداریم و تازه وقتی گند کار پس از سالها درآمد با این الفاظ رکیک همه ما خوش ذوق میشویم و ابراهیم نبوی.
    پای بست خانه مان را بسازیم نقش ایوان مهم نیست

  22. سلام
    آقا من از خوندنش خندم می گیره تو چه کردی اون شب ، آخ که این ایرانیا بد ذوق طننز دارن
    جالب بود .

    یا علی مدد .

  23. l

  24. چیزی نبوده که نگفتید،فکر نکردید من میام و دست دارم کامنت بذارم،اما همه حرف های زدنی،گقتنی،شنیدنی……………را گفتید.
    ولی شاخ عزیز :
    کلی خندبم و به جاهایی هم نه.
    رتبه دوم برترین وبلاگ رو بهت تبریک میگم،الحق والانصاف این بار، هم به وردپرس میگم دست مریزاد با این شاگرد دومت و هم به خود شما.
    موفق تر باشی

  25. علی اکبری 10سال پیش به من هیپنوتیزم درس میداد و کتابی ازش چاپ شده.اون وقتا از این ادعاهای عجیب نمیکرد

  26. وقتي علي اكبري ميگفت تو تلويزيون اقاي شاهرودي از من به خاطر زنداني كردنم عذر خواستن ودر ضمن پسرم هم اين انرژي رادارد وميخواهد راه را براي پسرش هم باز كند هرچي بهش بگن كمشه

  27. in mardak kalash ro mehran ipn gonde kard

  28. واقعا دكاني راه انداخته‌ها ! من كه هيچ وقت نتوانستم اراجيفش را باور كنم…
    اما خب ملت شريف هم چه‌ها كه بارش نكردند P:

  29. سلام
    حدود 6 سال پیش ایشون به ولایت ما (کرج) تشریف اوردن و تقریبا می تونم بگم یک محله پاشودیم رفتیم پیش وازش من که خودم بهش اعتقادی نداشتم ولی بعضی ها که قبلا رفته بودن پیشش می گفتن ما رو درما ن کرده ما هم گفتیم هم فاله هم تماشا بعد از کلی بگیر ببند ایشون تشریف اوردن ( البته من بعدها فهمیدم ایشون هیچ گونه دکترایی ندارن)یک سری دعا و شعر خوندن بعد گفتن به همه تون رایگان انرژی دادم حالا هر کی انرژی تکی می خواد تو صف وایسه 5000 تومن هم بده که برای ساخت یک بیمارستان برای همین منظور می خوام من هیچ پولی ندادم ولی قاطی اونایی که پول داده بودن رفتم جلو سر مردم رو بین دو تا دستش قرر می داد این می شد انرژی گرفتن ما هم مفت و مجانی انژی گرفتیم بعد گفت برید شبا ساعت 10 یک لیوان اب بگذارید جلو تون د ستاتون رو هم بگذارید روش وسایل برقی رو هم خاموش کنید براتون انرژی می فرستم ! ما که ندیم حتی پیروان صدیقش هم یک درصد شفا بگیرن اون موقع یک همسایه ایی داشتیم به پلیسایی که ریخته بودن که بگیرنش فوش میداد الان بعد کلی انرژی گرفتن و هزینه به خود علی اکبری فوش می ده !
    جالبه یکی تو اون جمع بود می گفت پیغمبره !!!
    برای ملتی مثل ما به وجود اومدن همچین کسایی عجیب نیست امروز اون فردا یکی دیگه از ملت جهان سومی بیش از این توقع نمی ره یکی رو هم ردیف پیغمبر می کنیم بعدش بهش فهش می دیم !

  30. سلام.
    با اجازه وبلاگتون رو لینک کردم.
    به امید دیدار.

  31. والا چند ساله گلومون پاره شد گفتیم هیچ کس باور نکر که این آشغال شیاده
    یه سایتم ساختیم واسه این آشغال و دارو دسته
    درسته نباید تبلیغ کرد ولی امر هیر استسنا است بهتره با این شیادا بیشتر آشنا بشید
    http://www.shayyad.com

  32. خلايق هر چه لايق
    قدرشو ندونستند ايران 9 ماه كردنش زندان تا رفت خارج دانشگاه كمبريج بش دكتراي افتخاري دادن احمق!تو كه هي ميشيني چرت و پرت مينويسي يه كم هم بد نيست تحقيق كني!

  33. من از طرفداراشم.

  34. خواهشمند هستم چنانچه تلفن تماسي از دكتر علي اكبري در هر جاي دنيا داريد برايم ايميل كنيد
    نياز فوري دارم

  35. باحال نوشته بودی آقا دستت درد نکنه نصف شبی یهویی خندیدم فک کنم فردا همسایه یه شکایت واسم بفرسته، ولی خوب عیب نداره میفرستمش پیش دکتر علی اکبری

    • چاکریم 🙂

  36. اگر کسی فلسفه بخونه میفهمه که 100% دوروغ میگه چون هم خواننده است هم کارهای طر دستی داره

  37. برای همه شماها متاسفم

  38. nemidunam valla raste harfash ya dorogh , ama be nazar mirese oun karayi ke to filmayi ke azash pakhsh shode sakhtegi bashan

  39. شما چرا چشم ديدن پيشرفت هموطنان خود را نداريد
    فقط مرغ هاي همسايه نظير ديويد كاپر فيلد غازن.

  40. علی‌ اکبری از خریت مردم سؤ استفاده می‌کنه، من یک چیزی میدونم که اگه ثابت کنم، همه مطمئن میشن که این آقا یک شیاده

  41. شماره تلفن هايي كه داديد هيچ وقت جواب نمي ده لطفا
    ايميل يا تلفن همراه دكتر را بگيد.
    با تشكر

  42. مشکل ما ن این است که ما ایرانی ها فکر میکنیم که فقط امامان این قدرت را دارند

  43. سلام. خيلي ممنون از شما و خبرهاتون. من به علت بيماري كه دارم به دنبال دكتر علي اكبري مي گردم و خيلي مصر هستم بدون ايشون در حال حاضر در كدوم كشور هستن و كساني كه از ايشون كمك مي خوان بايد كجا و چه جوري ايشون رو ببينن يا باهاشون ارتباط برقرار كنن؟

    سپاس بي نهايت از شما

  44. khخيلي بي فرهنگين

  45. منممیشه راجع به این مرد برام اطلاعات جامع و به دور از تعصب بزارین ممنون میشم

  46. دN دمت گرم بعد از یه کار سخت کلی خندیدم (ابولی)مخفف ابوالفضل


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

