سلتیک عزیز واقعاً متاسفم

مارس 4, 2008 در 11:37 ق.ظ. | نوشته شده در فوتبال, کل کل, بارسلونا | 5 دیدگاه
برچسب‌ها:

خیلی نگرانم. دل تو دلم نیست. می‌ترسم امشب بچه‌ها بزنند سلتیک را بترکانند و بعد بازیکنان تیم سلیتک از فرط ناراحتی به مشروبات الکلی و مواد افیونی رو بیاورند و معتاد شوند و بعد هم با رفیق نایاب لب جوی ‌آب بنشینند و در نهایت مثل علی سنتوری تنها و درمانده و غمگین شوند.
اما دیگر چاره‌ای نیست. فکرش را بکنید لیونل مسی مثل فرفره توی زمین می‌چرخد، اتوئو عینهو مشکی(سریالی که چند سال پیش از تلویزیون پخش می‌شد، ماجرای اسبِ قدری بود که رقیب نداشت) در زمین می‌دود، رونالدینیو هم با حرکت محیرالعقول‌اش هواداران را به وجد می‌آورد و با حرکات آکروباتیک و ژانگولر توپ‌ها را گل می‌کند. چه بشود. امشب چه حالی بکنیم.

از آن طرف هم آرسنال با تدابیر آرسن می‌زند آث‌میلان را سوکس ببخشید سوسک می‌کند. خودمان‌ایم این میلانی‌ها چقدر منفور و حال بهم‌زن هستند. بعله داشتم عرض می‌کردم که یکی همین بارسلوناست و دیگری آرژانتین و پرسپولیس؛ دیگر تیم‌ها من نمی‌دانم این وسط چی‌ای می‌خواهند.

چند روز پیش خبرگزاری فارس گزارش داد: تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا به عنوان محبوبترين تيم فوتبال باشگاهي دنيا برگزيده شد
3 عدد وال‌پی‌پر زیبا و قشنگ و توپ از لیونل مسی برای‌تان پیدا کردم که می‌توانید از اینجا بگیردش.
پی‌نوشت: تیه‌ری‌ را جا انداختم… خدایا به سلتیک رحم کن.

5 دیدگاه

  1. فرشاد عزیز واقعا متاسفم!
    بارسلون و آرژانتین حرفی توش نیست. اما دلم می‌سوزه که نمی‌تونی از بازی کاکا و مالدینی و اینا لذت ببری!
    تا دیر نشده به راه راست آی برادر!
    ولی باز جای امیدواری هست که طرفدار منچستر نیستی!

  2. گول این میلانی‌ها رو یه وقت نخوری. لیگ ایتالیا؟!! اصلا حاضر نیستم وقتمو به خاطر بازیهای یخ کالچیو تلف کنم.
    خدا به سلتیک رحم کند

  3. درود
    واقعا حق مطلب را به جا آوردی، در مورد اسم وبلاگت حقا که گیلک هستی!
    در مورد بارسا امیدوارم که توی لالیگا هم بتونه حال این مادریدی های …. بگیره!
    در مورد آرژانتین هم باهات همصدام ولی پرسپولیس رو شرمنده، میلان هم که خودت گفتی…
    خاک پای هر چی ایرانیم به خصوص نوع گیلکش!
    بدرود

  4. قربان عرض سلام خدمت شما

    از لطف بی پایانی که به من دارید سپاسگزارم. مرحمت شما مستدام. از قول من به آقا پرویز هم سلام برسانید و خسته نباشید بگوئید.

    با تشکر و تقدیم احترام فراوان
    ققنوس

  5. درود
    حالش را بردیم بارسا اومد بالا رئال رفت خونه خودش!
    تبریک می گم به همه بارسلونایی ها!
    بدرود


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

