سال نو را چگونه گذراندید

مارس 17, 2008 در 11:01 ق.ظ. | نوشته شده در ویژه عید نوروز, طنز | ۱ دیدگاه

قلمم را بر قلب سفید کاغذ فشار می‌دهم و قلب کاغذ را جریحه‌دار و مخدوش می‌کنم. در عید نوروز بسیار به من خوش گذشت و من خیلی چیزها یاد گرفتم و تجربه‌های خوبی بدست آوردم. من وخانوده در 13 نوروز به به فک و فامیل پاتک می‌زدیم و آنها را غافلگیر می‌کردیم و با هجوم به میوه و شیرنی‌های‌شان تا سال آینده ویتامین گیری کردیم و با پاسداری از حریم خانه و خانواده و ایمن‌سازی و مین‌گذاری و سیاست‌های دیپلماتیک موفق شدیم از هجوم و حمله‌ىِ عمو اصغرمینا به خانه‌مان جلوگیری بعمل بیاوریم. جا دارد که از این تریبون از پدرم بابت نقشه‌ها و تدابیری که به‌کار برد تشکر کنم چون پسرعموی‌ام حسن واقعاً خطرناک است و اگر غفلت می‌کردیم، خانه‌مان چیزی شبیه فلسطین اشغالی می‌شد و معلوم نبود که چه بلایی بر سر شیرنی‌ و آجیل‌مان می‌آمد!
الان هم اجیل و شیرنی‌مان را درفریزر گذاشتیم تا سال آینده اگر خدای نکرده فک و فامیل از غفلت ما استفاده کردند و به‌ ما شبیه‌خون زدند از سرناچار جلوی‌شان بگذاریم تا کوفت ِ‌جان کنند.
پدرم با فروش سهمیه 100 لیتری سفر نوروزی توانست بلیط قطار بخرد و به این ترتیب ما در آخرین روزهای تعطیلات با قطار یواش‌السیر به مشهد سفر کردیم و به زیارت امام رضا رفتیم و خیلی به ما خوش گذشت.
این بود انشای من.

۱ دیدگاه

  1. قمهقمه کسي يا چاقو کش فسقلي ؟


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

