تماس‌های مردمی با آقای فری‌چاقوکش در پایان سال

مارس 17, 2008 در 10:56 ق.ظ. | نوشته شده در ویژه عید نوروز, طنز | 2 دیدگاه

علو سلام، وبلاگ مردمی فری‌چاقوکش؟
+بعله. بفرمایید
می‌خواستم از برنامه های تلویزیون در سالی که گذشت تشکر کنم. می‌خواستم اگر بشه تو سال جدید برنامه‌های تبلیغات انتخابات رو بیشتر کنن. بعدش این هستی‌ش هم خیلی کم بود و اگر بشه می‌خواستم از طریق رسانه مردمی شما خواهش کنم یک کاری کنند تو سال جدید هستی و الیاس هم ازدواج کنند بره پی کارش

علو سلام، وبلاگ مردمی فری چاقوکش؟
+بعله. بفرمایید
می‌خواستم خواهش کنم تو سال جدید این وبلاگ پسرم رو بگذارید تو دیدیش اگه از دست‌تون برمی‌آد. والله سر ما رو خورد. هی دیدیش و کیشمیش راه انداخته. والله دیگه از دستش‌ خواب و خوراک نداریم.

علو سلام، وبلاگ مردمی فری چاقوکش؟
+بعله. بفرمایید
می‌خواستم از طریق رسانه شما از خدمات و امکانات پر از مهرورز دولت نهم تشکر و قدردانی کنم. آقای احمدی نژاد خیلی تو سالی که گذشت برای ما زحمت کشیدن. ایشون هر روز صبح یک پیت نفت خودش می‌آورد دم در خونه ما  که من و خانم بچه‌ها سر سفره صرف می‌کردیم که یادم هست یک بار به‌شون تعارف کردم که بفرمایید- خودتون میل نمی‌کنید؟ که گفتند نه من معده‌م به جز نون و پنیر به چیز دیگه عادت نداره…

2 دیدگاه

  1. + سلام، شما با وبلاگ مردمی فری چاقوکش تماس گرفته‌اید، لطفاً بعد از شنیدن صدای مـــوت، پیغام خود را بگذارید. مـــوت
    > علو سلام به فری عزیز، میگم فری جون تو که اینقدر روح لطیف و ذهن ظریفی داری، حیف نیست که القابی نظیر چاقوکش رو انتخاب کردی؟
    با تشکر از وبلاگ خوب‌تون!

  2. […] تماس‌های مردمی ب&… 😀 توسط Ubuntu Blog در بخش: لینوکس حدود 1 ساعت، 31 دقیقه پیش. […]


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

