وقتى که فری چاقوکش آرنولد بود

مارس 18, 2008 در 2:46 ب.ظ. | نوشته شده در بازی وبلاگی, عكس | 24 دیدگاه

نیما اکبرپور عکس جوات و خز و خیل 13 سال پیش‌ش را در وبلاگش گذاشت و آن را به بازی وبلاگی درآورد و به وبلاگستان شوت کرد و کمانگیر اعظم هم نامردی نکرد و یکی از جوات‌ترین عکس‌های‌ش را گلچین کرد… . خلاصه الان وبلاگستان دچار خزیسم شدید شده است و به همین خاطر برای سرکش این موج خزیسم به میدان وبلاگستان پا نهادیدم و یکی از عکس‌های مربوط به قبل از مسابقات جهانی پرورش اندام در سال 1993 را در وبلاگم گذاشتم. این عکس مربوط است به دوران آمادگی و تمرینات قبل از مسابقات.
هر کسی از دوستان که آمادگی‌اش را دارد و عکس اسکن شده جوات ِآماده در کامفیوتر دارد از طرف من به این بازی دعوت است.

24 دیدگاه

  1. ایول تریپ!

  2. حالا جدی جدی بدنسازی کار می کردی رفیق؟ :))

  3. رفیق؟

    http://farshadonline.blogfa.com/post-123.aspx

  4. قیافشو!

  5. آقا من رو نزنید من بی‌گناهم
    این عکسی که مشاهده می‌کنید یک بار در وبلاگ قبلی صرف خنده گذاشتم که دوستان در آنجا محبت کردند و در بالاترین لینک دادند و در اینجا هم در راستای بازی وبلاگی عکس 15 سال پیش که سرور و استاد ما جناب آرش خان این رو به بالاترین فرستادند و دوستان خوب و نکته سنج در بالاترین به این موضوع پی بردند و به آقای کمانگیر توضیح دادند که منجر شد به اینکه لینک بحث‌برانگیز شود. به هر جهت فکر می‌کنم تقصیر من بود که در پای مطلب به این موضوع اشاره نکردم و اصلاً شاید نباید یک عکس به هر منظور دو بار منتشر شود و کلاً از سر تقصیرات ما بگذرید. اصلاً ما را چه به بازی وبلاگی؛ ما باید بریم همان کشک‌مان را بسابیم 😀
    دوستان با معرفت بالاترینی عذر ما را بپذیرند.
    همیشه شاد و پیروز باشید.

  6. :))
    خیلی جالب بود و ماجرایی که در پی اش پیش اومده جالب تر!

  7. چاکریم رفیق. 🙂

  8. ey val tip.
    injori tip nakon .momkene dokhtara mahaleton pas bioftan
    😉

  9. تنها با 2% چربي.

  10. اوه اوه عجب ارنولدی هم بودی بردار !

    همون به که الان جت لی شدی ؟

  11. باران: قیافه خودشو به همراه شکلک بی‌ادبی یاهو
    کمانگیر: آقا ما بیشتر
    دایان: اول سلام. ای بابا دست به دلم نگذار که دریای خونه. از دست این دخترا بیرون نمی‌تونم بیام. نیروی انتظامی من رو منع کرده و بهم اجازه خروج از خونه رو نمی‌ده/ می‌گه وقتی بیرون می‌آی امنیت جامعه به مخاطره می‌افته/ خلاصه گرفتاری شدیم 😀
    سالومه:‌ یعنی با حفظ سمت(آرنولد) تبلیغ ژل‌های لاغری و خوراکی هم هست 😀
    مهدی: نه مهدی جان من الان فری‌چاقوکشم. جت لی خز شده بود چاقوکشی رو بورس بود

  12. یه چوبی سیگاری چیزی مینداختی تو دهنت که نصفش بیرون باشه آخه اون همه درخت یکیش و میکندی دیگه !
    من که ترجیح میدم بهت بگم داداش کایکو!

  13. لینک من و چیکار کردی ؟
    چرا همه فقط لینک صبحونه رو بر میدارن! یعنی اینقدر بده؟!!

  14. اينو كه اگه دادش كوچيكه ي سوپريه سر كوچه مامان بزرگم ايناهم فوت كنه معلوم نيست از كالاهاري سر در بياره يا صحرا بزرگ آفريقا !
    ولي خوب، عجب برو بازويي ماشاالله ، ماشاالله!

    امضا : نقطه نويس 17 ساله از تهران

  15. چه شبیه الانته! :دی
    خانوما هم تو این بازی شرکت می کنن؟

  16. حرف نداشت!

  17. مجید: آقا این لینک‌ها داستانی دارد… شما گل‌اید این حرفها چیه
    نقطه‌نویس: :»
    چشم غمگین: شما از همین الان دعوت شدید حدیثه خانوم. عکس 15 سال پیش خودتون رو باید بگذارین برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ نیما اکبرپور مراجعه کنید

  18. بابا آرنولد ، ری و بقیه دوستانو کردی تو جورابت من کشته این تواضعتم …

  19. ما کم آوردیم آقا!! سال نو مبارک. شادی و سرفرازیتان را آرزومندم.

  20. درود
    ای ول تو هم که مثل خودم باشگاه « ایران خاش » کار میکردی!
    در ضمن از روی بیکاری بری همه دوستانم درورد پرس فلی گرفتم، حاظ به آق فری گفت:
    تکیه بر اختر شب دزد مکن کاین عیار/تاج طاووس ببرد و کمر کیخسرو
    راستی مواظب باش سال جدید در هنگام دست به تیزی کردن دست خودتونبری.
    تا سال دیگه بدرود

  21. چه ژستی هم اومده. 😀

    خیلی باحال بود. 😀

  22. شادی‌بخش بود.

  23. با سلام….
    ظاهرا همه دوستان هم یک اسکنر دم دست دارند!
    به مادرم باید بگم اون عکس های قدیمی رو از ارشیو(صندوق)
    خارج کنه تا ما هم چند تا عکس جوات رو کنیم…

  24. طاقت نیاوردم و یه عکس قدیمی از خودم رو که دم دستم بود گذاشتم…


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

