سال نو مبارک

مارس 20, 2008 در 3:36 ب.ظ. | نوشته شده در هميجوری, روزمره, عكس | 15 دیدگاه

فرا رسیدن سال 1387 را به شما دوستان گلم تبریک می‌گم.
برای شما سالی پر از خوبی و خوشی و سلامتی و موفقیت و تندرستی و سرافرازی و سربلندی آرزومندم. انشالله در سال جدید وبلاگ‌تان همطراز وبلاگ‌های شاخ و قدری چون وبلاگ شاخ به شاخ باشد. 😉
از سفره هفت سین‌مان عکس گرفته بیدم و اینجا می‌گذارم تا به دیگر هنرهای فری چاقوکش که عکاسی و تزئین تخم مرغ است پی ببرید.
PICT0009

PICT0012

15 دیدگاه

  1. سلام
    عيدت مبارك باشه صد سال به اين سال ها
    ولي عجب سفره هفت سيني درست كردي معلومه تو همه زمينه ها هنرمندي
    راستي قرار بود لينك دادي خبر بدي اتفاقي لينكم رو ديدم
    بهتون لينك دادم
    ممنون ميشم به كلبه ما هم سر بزني

  2. سال نو مبارك!
    در آغاز اين سال جديد از خداوند منان طلب هر چه شاخ تر شدن شما را دارم هر چي باشه ما كه بخيل نيستيم ( چشمك)

    امضا : نقطه نويس 17 ساله

  3. شاخ بادت این سال و همه سال!

  4. sale no mobarak. omidvaram sale khobi dashte bashi.
    koshte in tokhme morgh rang kardanetam. ba estedad.
    shad bashi.

  5. سال نو شما هم مبارک!امیدوارم سال خوبی داشته باشید!

  6. با مداد رنگی رنگ کردی؟!
    عیدت مبارک

  7. کاسپیر: چاکریم آقا. به روی چشم
    نقطه‌نویس: آقا ما که روند شاخ‌وارنه‌ای رو داریم طی می‌کنیم امیدوارم تو سال جدید بقیه هم مثل ما شاخ و قدر و همیشه در صحنه حضور داشته باشند و بتونیم از مطالب شاخ‌شون استفاده کنیم. خیلی چاکرم
    محمد: آقا ما خیلی مخلصیم. همچنین :»
    دایان: معلوم هست شما کجا تشریف دارین؟ :» مرسی عید تو هم مبارک دایان جان. ضمن اینکه من امروز صبح در طی یک عملیات تشریفاتی سال نو رو با ایمیل به‌ات تبریک گفتم 😀
    lost: قربون شما
    باران: آره. قشنگ شد یا فشنک شد؟ :» البته حول‌حولکی شد لحظه سال تحویل و اینا بود… :» عید شما هم مبارک سال خوبی رو برات آرزو می‌کنم باران جان‌ 😀

  8. صاد مثل صلام
    :
    خوبی؟
    :
    باید خوب باشی سال نو !
    :
    … سالی سبز و خشکل و از این حرفا داشته باشی !
    :
    من آپم
    :
    … فعلا

  9. salo no mobarak

  10. برادر فری، سال نو بر شما مبارک

    انشاء الله در سال جدید دسته همه خلافکاران را از پش ببندی و همه نالوتی هارو زمین گیر کنی و انشاء الله کا سال جدید سال عشق و زیبایی و سلامتی برای خودتان و خانواده تان باشد.

    ارادتمند / مهدی

  11. سلام خوبی
    دوست دارم روی کمکت برای مرام نامه خوب و درست حسابی حساب کنم! لطفا فقط بحثهای مرام نامه رو مطرح کنید همین!
    تشکر دارم ازتون امیدوارم بتون وردپرس رو تبدیل به جائی اروم کنیم! با کمک همه!

  12. یا فری شما از این مبادلات وردپرسی چیزی سرت میشه، من نمیدونم چرا در بهترین حالت هم که کانتر وبلاگم میتروکنه در لیست وبلاگهای وردپرس قرار نمیگیرم.

    البته من خوانندگانم اکثرا غیر وردپرسی اند اما خوب کدوم ادم حسابی دلش میخواد خودشو از خوننده های دیگر محروم کند ؟ !

    من نمیدونم کدوم نامردی وبلاگ منو به عنوان زیر 18 علامت زده که تویه لیست وبلاگ های وردپرس قرار نمیگیره، چون من یک وبلاگ دیگه هم دارم وقتی تویه اون یک مطلبی مینویسم با نصف آمار پستهای وبلاگ نگاه نو، میره تویه لیست اما نگاه نو الان یک چندماهی است که اصلا در لیست نمایش داده نمی شود ؟

    این خیلی نامردیه !!!!!

    جونه فری این نامردو پیدا کن و حسابی کارتاژیش کن !!!

    بالاخره مگه ما چندتا رفیق چاقوکش داریم !

  13. چه وبلاگ خوبي داري , يادم باشه چند روز يک بار بهت سر بزنم

  14. اين هنر شما حرف نداره! کجا هستند اونهايی که ميگن حوصلهء اين کارها رو پيدا کردن سخته و اصلاً اين کارها زنونه است و… بيان ببينن ياد بگيرن!

    سال نو مبارک. 🙂

  15. دعوت‌ات كردم كه بازي وبلاگي آرزوهاي محال.
    اگر حوصله داري بسم‌الله.


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

