تغییرات جدید در بالاترین

آوریل 1, 2008 در 5:13 ب.ظ. | نوشته شده در دروغ سیزده | 18 دیدگاه

دیروز با آرش کمانگیر که چت می‌کردم به من گفت از شنبه تغییراتی در بالاترین اعمال خواهد شد. او گفت اولین تغییر در بخش رای‌دهی اعمال خواهد شد و زمانی که کاربری می‌خواهد به لینکی رای منفی بدهد علاوه بر دلایل قبلی یک‌سری دلایل دیگر هم اضافه خواهد شد که در مجموع یک کاربر با 20 علت برای منفی دادن مواجه خواهد شد. من دلیل‌های جدید را از او پرسیدم و در یکی از لینک‌‌های خودم با برنامه فتوشاپ درست کردم و اینجا می‌گذارم و امیدوارم همه کاربران ببینند و به این ترتیب نسبت به این موضوع تا روز اعمال این تغییر پیش‌زمینه ذهنی داشته باشند.
تغییرات جدید

18 دیدگاه

  1. عجب

  2. با «یادته بهم نفی داده بودی ؟ » حال کردم ولی درکل گزینه های جالبی اضافه نشدن

  3. :))

  4. آقا تکذیب می شود!

  5. “یادته بهم منفی داده بودی ؟ ” خیلی ها در این غالب منفی می دن به ملت.

  6. به این دروغ شاخدار در کلکسیون دروغ‌های بامدادی لینک داده شد.

  7. سلام
    من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
    برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
    میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
    http://www.bacheTehran.Org
    پیشاپیش متشکرم.

  8. 🙂

  9. خیلی جالب بود، مخصوصا اونکه یادته بم منفی داده بودی !

  10. […] تغییرات جدید در بالاترین دیروز با آرش کمانگیر که چت می‌کردم به من گفت از شنبه تغییراتی در ب […] […]

  11. سلام سال نو را تبریک میگم ؛ امیدوارم سال خوبی داشته باشید
    مطلبتون خیلی عالی بود

  12. دروغ 13 بالاترینی باحالی بود

  13. سلام
    سال نو مبارک ، پس تا موقع عمل

  14. خيلی بانمک بود! 🙂

  15. ایول! خیلی توپ میباشد!! مخصوصاً «یادته بهم منفی داده بودی!»
    ذوق طنز بسیار داری!

  16. تو مگه خار ومادر نداری؟!
    متاسفانه تو بالاترین بیشتر اوقات عشقی به کسی منفی میدن،مثلاً یادته بهم منفی داده بودی؟!

  17. سلام
    به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم، بازی آرزوهای محال! خوشحال میشم شرکت کنی.

  18. خواهش می کنم قربان. ما بیشتر! D:
    فعلا که بدخواها رو سرشون رو کردم زیر آب! اما لازم شد حتما میام سراغت!


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

