هله هوله و قیله قوله

آوریل 27, 2008 در 5:00 ب.ظ. | نوشته شده در بازی وبلاگی | 14 دیدگاه

عرض کنم از طرف برادر شروین(مردِ همیشه برگزیده و ممتاز عرصه وبلاگ‌نویسی) به بازی خوراکی‌ها دعوت شدم:
در میان هله هوله‌ها بنده علاقه وافری به تمام هله هوله‌هایی که با طعم سرکه است دارم. چیپس یا ذرت بو داده(چس‌ِ فیل) و اسنک و اینها که طعم سرکه‌ای دارد. به به
مثال: آقا یک چیپس سرکه نمکی می‌خواستم؟

یک فقره معجون فروشی در محلّه ما هست که معجون دارد ها. یعنی خود معجون است. یعنی اسماً فقط معجون نیست و رسماً و عمیقاً و کتباً و باطناً معجونی است که شما را در عالم خیال یکهو ول‌تان می‌کند-امّا خیالی نیست، چون-بخاطر روییدن دو بال سبز در کتف‌های شما پس از صرف این معجون در آسمان‌ها پرواز می‌کنید و باک‌تان نباشد. یعنی شما از شیر مرغ تا جان اژدها هر چیزی که تصوّرش را بکنید در این معجون هست. بستنی و موس و آناناس و پسته و گردو و خلال‌ بادام و پسته و ویفر رنگارنگ و خلاصه جان آدم را شیرین می‌کند. به به
تذکر: پولش هم خیلی خوب است! 😦

عرض کنم آب زرشک، آب هویج خالی و آب هویج بستنی، شربت آب لیمو، آب انار، آب آلبالو و الی ماشالله. به به

تمبر هندی و لواشک و آلو و این جور هله هوله‌های ترش. به به

از طرف این‌‌جانبِ فقید و فقیر آقایان و خانم‌ها: پانته‌آ، فواد، امین، محمد، گل‌مریم، زهرا، صادق و خانم محترم‌شون، افشین و مامان ارشک و دایان به این بازی دعوت هستند. از این آقایون و خانم‌های عزیز ملتسمانه دعوت می‌‌شود تا با توصیف آب و تاب‌مآبانه خود از هله‌هوله‌هایِ مورد علاقه خود دل و شکم جونان برومند ایران اسلامی را آب وُ تاب بی‌اندازند! و با دعوت دیگران وبلاگستان را از جو گیس و گیس‌کشی و خین و خین‌ریزی و پرتاب لنگه دمپایی و کوکتل‌مولوتف و اینها دربیاورند.

14 دیدگاه

  1. اون پاراگراف آخرت خیلی باحال بود.آخرش فکر کنم خودت باید همه رو آشتی بدی

  2. ممنون بابت دعوت، ایشالا در اولین فرصت!
    در ضمن این معجون چیه؟ تا به حال نشنیده بودم! اسمایلی چشم و گوش بسته

  3. آخ جان خوردنی. اون خط آخر خیلی خوشمزه بود. مرسی حتما بازی میکنم. کاش زودتر میگفتی الان می نوشتم! :دی حیف یه پست بابلیش کردم.

    پ.ن: چرا ؟!

  4. دهن ما که آب افتاد.

  5. ما در اولین فرصت خواهیم نبشتتتتتتتتت

  6. طعم آبلیمو هم خیلی خوبه. البته چیپس سرکه معرکه است. چون منو نمیشناختی دعوتم کنی اومدم اینجا گفتم!

  7. من برعکس هیچ علاقه ای به طعم های سرکه ای ندارم. البته تو هله هوله جات. الان هم گلاب به روتون مریض م و حالت تهول دارم. اینه که اسم خوراکی ها هم حالمو حوَل می کنه.

  8. […] آوریل 28, 2008 Posted by محمد in عمومی. trackback در اجابت اوامر آق فری از هله هوله‌جات محبوب […]

  9. مرسی. میام.

  10. […] 29, 2008 توسط pantea به ندای اين آقا لبيک ميگويم و هله‌هوله‌های مورد علاقه‌ام رو رديف […]

  11. بسی دلمان خواست !!!!!!!

  12. […] ۱۳۸۷ – شخصی بازی وبلاگی این روزها، هله هوله خوریه! که شاخ به شاخ عزیز لطف کردن و من رو به این بازی دعوت […]

  13. بابت دعوت سپاسگزارم رفیق!
    لبیک: http://www.blognevesht.com/1387/02/14/halehoole/

  14. […] فری اینو به عنوان همون هله هوله قبول می کنی ؟ اینا همه مزه های مورد علاقه من هستن. البته […]


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

