رشیدپور حیا کن رسانه را رها کن

مه 14, 2008 در 9:54 ق.ظ. | نوشته شده در اعتراض, تلويزيون | 7 دیدگاه

قبل از عزیمت به استادیوم گفتم برسم خدمت جناب شاخ به شاخ تا نکته‌ای کوتاه من‌باب برنامه مثلث شیشه‌ای دیشب به شما دوستان و همراهان ارائه کنم و بعد شال و کلاه کنم و چترم را بردارم و به استادیوم بروم.
دیشب دومّین قسمت از برنامه مثلث شیشه‌ای با اجرای قشنگ! رشیدپور بود. ابتدای برنامه جناب قشنگ عرض کردند که برنامه امشب در مورد جراحی بینی و پلاستیک و این حرفهاست و در ادامه گفتند که در ابتدای برنامه خانم بهنوش بختیاری هم از بازیگرانی که بینی‌شان را عمل کردند هم پشت خط هستند و می‌خواهند راجب این موضوع صحبت کنند. جناب قشنگ به خانم بهنوش بختیاری گفتند شما 120 ثانیه فرصت دارید که صحبت کنید. تلفن که وصل شد خانم بهنوش بختیاری به رسم ادب حدود 60 ثانیه‌ای با بینندگان و جناب قشنگ خوش و بش کرد و بعد مکث کرد تا منتظر سوال جناب قشنگ باشد. جناب قشنگ هم بی‌درنگ فرمود که خب در مورد موضوع برنامه 120 ثانیه‌تون داره سپری می‌شه! و خانم بهنوش بختیاری هم در مورد عمل زیبایی بینی‌شان که اصلاً قبل از این بود که به وادی نمایش راه پیدا کنند و میل انسان به زیبایی صحبت کرد و همچنین چیزهایی مربوط به رابطه جراحی پلاستیک و بازیگری تا اینکه داشت می‌گفت که مثلاً من که خودم عمل کردم بعدش به این نتیجه رسیدم که هر چهره‌ای ویژیگی‌هه در همین‌جا قطع شد و آقای قشنگ با همان لبخند‌ فست ماژور گفت: بعله 120 ثانیه‌ خانم بهنوش بختیاری تمام شد! و بعد 5 دقیقه هماهنگ کردن تلفنی مهمان برنامه که فوق تخصص جراحی پلاستیک بود را نشان داد که تصویر روی تلفنی بود و خزعبلات رشیدپور به مهمان برنامه که رشیدپور به دکتر می‌گفت: خب آقای دکتر امشب اوکی هستین دیگه و دکتر هم می‌گفت: بعله اتفاقن الان توی اتاق عمل هستم و رشیدپور: وای شوخی می‌کنید داری چه عملی می‌کنی؟ همین جراحی بینی؟ و دکتر می‌گفت: بعله می‌خوای یه سری عکس و ویدیو بگیرم بیارم و رشیدپور می‌گفت: اره بگیر خیلی خوبه به به زنده باشین زنده باشین…
و بنده حرص بود که نوش جان می‌کردم.
باور کنید اگر و اگر و اگر تلویزیون 21 اینچ سامسونت از اموال شخصی بنده بود تلویزیون را با ملحقات‌ش از بالکن خانه‌مان پرت می‌کردم در حیاط خانه‌مان.
گوری بابای‌تان با آن برنامه‌سازی‌تان. ای کاش تو هم مثل حسنی نسخه‌ات پیچیده می‌شد به درک واصل می‌شدی قیافه سراسر نحس تو را نمی‌دیدیم.
لعنتی

7 دیدگاه

  1. من هم هر کاری می کنم از این آقای قشنگ خوشم نمیاد نمی دونم چرا !!

  2. دمش به یه جا وصله.
    راستی اون حسنی الان داره چی کار میکنه؟ کسی ازش خبر داره؟

  3. حرفت حق اما نباید از این هم گذشت که خیلی از شخصیت هابرای اولین بار توسط ایشون به tv اومدن و از خودشون و زندگیشون گفتن…نباید از این مسئله هم به سادگی رد شد که در کشور چنین مجری هایی کم داریم بر عکس غرب که از پر طرفدار ترین برنامه هاشون همین حالت برنامه هاست…من نمیگم رشیدپور میگم مجری با سطح بالا و با طرح های جدیدو نو

  4. همين برنامه اين آقاچند ماه قبل بعد از پخش تنها يك جلسه توقيف شد.
    بعد از اجراي برنامه 1404 اجازه پيدا كرد مثلث شيشه اي رو با سبك جديد روي آنتن ببره.
    – فقط محظ اطلاع گفتم

  5. تو خجالت نمی کشی پسر ؟ خب تی وی ایرانه دیگه . فکر کردی کجا رو داری تماشا می کنی ؟! بعد اعتراض به وضعیت صدا و سیما ؟ برنامه های تلویزیونی ؟ اصلا اینی که می گی چی هست ؟ کی هست ؟ من که ندیدمش !!!!! بشین فوتبالتو ببین پسر سریع میاد گیر می ده به تی وی … دهه

  6. آدم اینقدر پاچه خوار؟ در این حد ترسو؟ نمام؟ عنصر مخ شویی رسانه ملی!!!!!!

  7. barat moteasefam


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

