هرمز فرندفیدمهر

مه 16, 2008 در 12:16 ب.ظ. | نوشته شده در Uncategorized, اعتیاد, شوخی, طنز | 18 دیدگاه

هرمز: سلام
فرشاد: علیک
هرمز: این روزها هر جا می‌رم صحبت از فرندفیده. مشتاق شدم برای ثبت‌نام. می‌خواستم ببینم باید قبلش چه کارهایی انجام بدم و چه چیزهایی می‌خواد…
فرشاد: قبل از ثبت نام در فرندفید شما موظف به انجام یک‌سری امور و جمع آوری مدارک ذیل هستید وگرنه از ثبت‌نام شما جلوگیری به عمل می‌آید. مدارک مورد نیاز به شرح زیر است:
1) گواهی پزشکی مبنی بر صحت و سلامت عقل و روان
2) اکانت توییتر یک عدد یا فالویینگ بیشتر از 50 عدد
3) رضایت نامه کتبی از پدر و مادر بدون جعل امضاء
4) 18 سن کامل برای پسرها و 10 سال برای دخترها بدون صغر سن
5) روحیه انعطاف پذیری و انتقاد پذیری با دز بالا
۶) نداشتن سوء سابقه در اینترنت
۷) التزام به قهقه‌ی وقیح
۸) علاقه به فرهنگ و هنر
۹) تایید صلاحیت توسط اعضای لابی
۱۰) داشتن مدت زمان کافی در روز، چیزی حدود ۲۰ ساعت
البته دوست من اگر شما از بدنی تنومند و چهارشانه و هیکلی برخوردار باشید و به فنون و تاکتیک‌های نظامی، رزمی، چاقوکشی، قمه‌کشی و از این قبیل آشنا باشید برای ثبت‌نام در الویت هستید.
ضمن اینکه تدارک کلاه خود، لباس ضد گلوله، گاز اشک‌آور و نارنجک‌ اکلیل‌سرنج و غیره بر عهده خود فرد است و لیدر هیچ مسئولیتی در قبال تهیه این چیزها ندارد و شرکت در عملیات چریکی و مسلحانه و سرد بدون این وسایل ممنوع است.

هرمز: بعد از ثبت‌نام اولین کاری که باید بکنم چیه؟
فرشاد: بعد از ثبت‌نام شما باید جبهه و گروه خودت را مشخص کنی. فرندفید جامعه فارسی‌زبان به دو گروه تقسیم بندی می‌شود. اعضای متحد فانیستا و جبهه مشارکت چسبناک‌ها
اعضای اصلی گروه فانیستا:‌ فواد(لیدر) و من و پژ و پدرام و شاندیز و نویدکاشانی و امین و مریم اردکانی(حامی) و زهرا المورو رائوروس (حامی خاموش)
اعضای اصلی گروه چسبانک‌ها:‌ زهرا اچ‌بی‌ام‌ال(لیدر و همه کاره) متاسفانه به دلیل فعالیت‌های زیرزمینی و ترورریستی این گروه اعضا در خفا فعالیت می‌کنند و هیچ نام و نشانی و ردّی از خودشان باقی نمی‌گذارند منیره(حامی)
هرمز: چه چیزی باعث شده که فرند فید این همه مورد استقبال واقع بشه؟
فرشاد: لایک زدن
هرمز: به کجا لایک می‌زنن به ناخون‌هاشون یعنی؟
فرشاد: نه به لباشون! ای‌کیوسان like نه لاک لوازم آرایشی‌ها
هرمز:‌ یعنی مثل شیرنیگ گوگل‌ریدر
فرشاد: ای  ولله
هرمز: نقش مزیدی در فرندفید چیه؟
فرشاد: مزیدی تا به حال در نقش‌هایی که به عهده داشته شخصبت‌های متفاوتی را به روی فرندفید برده که من با پسوند چی اینها را مختصروارد عرض می‌کنم شما جای چی هر چیزی که با واژه بخورد می‌توانید جایگزین کنید: انگیزه‌چی، تبلیغ‌چی، بوق‌چی، ایده‌چی، گرم‌چی، مخ‌چی، لایک‌چی، کامنت‌چی، غول‌چی، صلح‌چی، پیام‌چی، همسترچی و سازمان‌چی و مردچی و افشاچی هزاران ده هزار نقش دیگر. اما مهترین نقشی که مزیدی تا به حال در آن ایفای نقش داشته و بسیار مورد پسند اهالی فرندفید واقع شده نقشی بود که به عنوان پیام آور صلح و آشتی بازی کرد که کوفی عنان هم او را تحسین کرد.
هرمز: خیلی خوب. فقط در پایان می‌شه خیلی کوتاه کارهای دیگه‌ای که در فرند می‌کنن را برام بگی؟
فرشاد: ببین یه چیزی می‌گم یه چیزی می‌شنوی، اصلآ قابل گفتن نیست. خودت باید بیای ببینی. دو سه تا که لایک زدی دستت راه میفته. اونوقت می‌فهمی وقتی مزیدی می‌گه فرندفید یعنی نفس، چی می‌گه! کار دیگه اگه بخوای توی فرندفید بکنی وقت کم میاری. تو توی توییتر دعوا می‌کنی، بعد توی فرندفید آشتی میکنی. اصلآ اسمش واسه همین شده فرندفید. یعنی با هم دوست باشید و قهر نکنید و لایک کنید. اون گروه‌بندی هم که واسه‌ت گفتم ته تهش رو که بجوری می‌فهمی از یه قماشن، دکتر مزیدی هم همینو می‌گه فقط من نمی‌گم. خلاصه که دلیل از این بیشتر می‌خوای واسه عضو شدن، حالا هم برو کنار، می‌خوام برم لایک بزنم.

در اینجا از دوست خوبم فؤاد که در تکمیل و جرح و تعدیل این مکالمه‌ی دوستانه نقش کم سزایی داشت تشکر می‌کنم. لایک!

18 دیدگاه

  1. لایک !

  2. من موقع ای که داشتم میومدم فرندفید این فواد گفت تو بیا جعل امضا و گواهی سلامت و این حرفاش با من … اگر نه جون داداش من نمی خواستم معتاد بشم . من یادمه حتی گفتم منو ول کنین شما به زور دست و پای منو گرفتین یه قرص فرند فید بهم دادین خوردم معتاد شدم دیگه .. هرمز جان حرغف اینا رو گوش نده . پسر داری زندگیتو می کنی مگه نونت کمه آبت کمه سرت درد می کنه که می خوای بیای قاطی ما بشی !! من بعنوان عضوی آسیب دیده از جامعه ی فرندفیدستان از شما تقاضا دارم گول این پسره رو نخور . حتی اگه کتکتم زد نیا . معتاد می شی معتاد ….

  3. واستا ببینم .. این وسط پس نقش لیدر جامعه ی ضد دخانیاتیا کو ؟ چرا به بچه نمی گی بیاد اینجا دود راه بندازه چه بلایی سرش میاد؟ چرا بهش نمی گی من اینجا کلینیک ترک اعتیاد دارم . بعدشم این پژ و امین که خودشون گروه رنگرزها راه انداختن صبح تا شب میان فرندفیدو توییتر رو رنگ می کنن . خیلی از قافله عقبی ها … من اعتراض دارم . به خاطر اینکه در این جامعه ی بزرگ مردمی نقش کلینیک ترک اعتیاد منو نگفتی چیه من به نشانه ی اعتراض این مکان رو خط خطی می کنم .. خط خطی خط خطی خط خطی ( خودکارم تموم شد بقیش باشه برای بعد )

  4. ضمن تائید نظر ویدا معتقدم گروههای دیگه ای جا انداخته شدن. نمونه بارزش گروه معروف و مخوووووف مافیا:-))))

    اها راستی خوشم اومد نمیدونین حامیان من کیان. به این میگن سکیوریتی و زیرزمینی بازی :-))

  5. من رو هم جزو حامیان زهرا بپندارید!

    امضا: خانم جوان

  6. من میخوام ترک کنم! شاید به زودی.

    ولی همچنان حمایت خودم رو از زهرا اعلام میدارم.
    راستی چسبناکم ها دیگه چه صیغه ایه؟

  7. با مطلبت موافقم.
    سایت خوبی داری٬ به من هم سر بزن!
    D:

  8. عجب!
    يواش يواش دلم داره برای دکتر مزيدی ميسوزه!
    البته خيلی يواش…

  9. من یک عدد حامی خاموش فانیست هستم
    اسمایلی یک عدد حامی خاموش فانیست
    =))))

  10. در نظر سنجی وبلاگ من شرکت کنید.
    آیا حاضر هستید با کسی که رابطه جنسی با دیگری داشته ازدواج کنید؟

  11. لایک!
    امضا: حامی گروه فانیستا! :دی

  12. حمایتت میکنیم!
    حمایتت میکنیم!

    امضا
    پژ فانیست زاده‌گان!

  13. اینجا را به همه نشون بدید:

    “اولا ما اکنون “قوم پارس” نداریم؛ اگر هم چیزی بوده است مربوط به گذشته های بسیار دوراست.”

    http://www.roozonline.com/archives/2008/05/post_7374.php

  14. روزنامه ی رسمی
    اداره ی امور ثبت گروه ها و دسته های فرندفید

    بدین وسیله تاسیس گروه رنگرزان به شماره ثبت 3 را به مدیریت عامل و ریاست هیئت مدیره «پژ» و معاونت مالی و اداری و نایب رئیس هیئت مدیره «امین» به طور رسمی در این مکان اعلام میدارم!

    با تشکر از مقام محترم ریاست محترم تر گروه ضد دخانیاتیا! حضرت ویداویدا مدظله العالی!

    پ.ن.
    اگه امین بفهمه مدیریت عامل رو واسه خودم برداشتم و اونو کردم معاون میاد اکانتم رو توی توییتر و ف.ف و بلاگر و سایر دوستان و آشنایان یه رنگ حسابی میزنه! :))))))))

  15. […] هرمز فرندفیدمهر « شاخ به شاخ (۱۰) […]

  16. با حال بود
    اگه دوست داشتي خوشحال مي شم تبادل لينك كنيم

  17. mer30 az nazaretoon mamnoonam.

  18. […] دارین میتونین درک کنین اعتیاد به توییتر چیه؟! به قول آق فری چاقو کش یکی از شرایط عضویت «داشتن مدت زمان کافی در روز، چیزی […]


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

