از سلسله کشفیات بنده از فرندفید

مه 20, 2008 در 11:52 ب.ظ. | نوشته شده در فرندفید, طنز | 11 دیدگاه

حقیر فقیر صغیر امروز چیزی را از فرندفید کشفیدم که اگر به‌تان بگویم بسی موجبات خرسندی و خوشحالی و کف و هورایِ شما و اهالی وبلاگستان فارسی را پدید می‌آورد و بعدش من را روی دوش خودتان در فرندفید می‌چرخانید و با اسپری برف شادی بنده را خجلت‌زده و سرخسار! می‌گردانید…
در راستای اینکه شیرهای گوگل‌ریدمان اعضا در فرندفید رویت می‌گردد و قابل دسترسی است و با توجه به سیستم سرچ فوق‌العاده باقلوای فرندفید به سادگی می‌توان فهمید که چند نفر مطلب وبلاگ شما را به اشتراک گذاشته‌اند(و البته چه کسانی هم پشت سرتان غیبت کرده‌اند)
برای مثال بنده عین عنوان مطلب جدید فواد(اندر احوالات تیم‌های خیلی حرفه‌ای) را به سرچبار فرندفید دادم(ابتدای کار روی every one کلیک باید کرد) و نتیجه مقبول افتاد. چیزی حدود 9 یا 10 نفر مطلب فواد را شیریده‌ بودند و زایدالجور این سیستم به درد آن دسته از بلاگرهایی که این مسئله برای‌شان از نان شب هم واجب‌تر است می‌خورد.
این کشف بزرگ علمی را در یکی از مطالب اخیر ِشیرپسند به منصّه ظهور گذاشتم، از حاصل کار ناجورالوصف شاد و خوشحال و نیش بنده تا بناگوش باز شد و چقدر که این گونه چک‌کردن‌های استاندرد و دارای مهر ایزو چند هزار و دو برای بلاگر- از قرص شادی‌‌آور هم شادی‌آورتر و لذت‌بخش‌تر است. جانِ منی فرندفید بت‌شکنی فرندفید
این پست را تقدیم می‌کنم به جوان ناکام ریدبارنر 

chek share

11 دیدگاه

  1. شما بزرگترین کاشف قرنید استاد!

  2. ای نامرد من یه بار توی توئیتام گفته بودم کشف کرده بودم اینو / ولی خوبه، یو هم مثه من باهوشی 🙂

  3. پسر خوب از قافله عقبي! اين راهکار رو خيلي وقته خيلي ها کشفيدن!
    مثلا من دو روز يه بار اسم خودم رو سرچ ميکنم (حالا يا به انگليسي يا به فارسي) و تمامي لينکهايي که اسم من داخلش بوده رو لايک ميکنم :دي
    البته اين براي افرادي کاربرد داره که اسمشون مثل من تک باشه

    و همچنين و غيره 😀

  4. من هم که جو گرفته، سریع گذاشتم در بالاترین!!
    اجورکم عندالمزیدی!!

  5. واقعن مرسی.خیلی خوب توضیح داده بودی.اما به عنوان کسی که از استایلیش خاطره بد داره یه چیزی بگم این استایلیش ها بعضی وقتا ممکنه تنظیمات صفحه و قابلیت هایی که بعدن به سرویسی اضافه میشه رو نشون نده.مثلن یه بار برای گوگل ریدرم N تا استایلیش فارسی و چپ به راست و قبل ملبی استفاده کردم نتیجه اش این شد که گزینه شیر اون پایین نمیومد و من مدت ها از لذت شیر کردن محروم بودم و خبر هم نداشتم مشکل از کجاست.به هر حال تجربه ای شد که هواسم به این چیزا باشه. یه چیزی بگم الان رفتم همه این کارایی که گفتی برای توییتر و فرند فیدم انجام دادم.از افسردگی در اومدم

  6. به دلیل زیاد علمی بودن این پست ، مطلبتو شیر کردم که بری حال کنی. باز حالا هی بیا قهر کن بگو من به تو گفتم خر !! من کی گفتم خر؟ اصلا برو سرچ کن ببین چند نفر بهت گفتن خر !! آخه مگه خر چشه ؟؟؟!؟!؟! اصلا باید یه مطلب راجع به خر بنویسم همتون شیرش کنین که خر حال کنه تو هم قهر نکنی . خر ! ( ای بابا من خر رو صدا کردم کارش دارم دارم می گم خر واستا خر!!! ( اسمایلی خر خون ! خر کار ! خر بین !! )

  7. آره؟
    پس اینطور.
    جستجوگرش آره به درد میخوره.

  8. مطالب جالبی دارید
    مشترک فیدتان شدم
    بهاری باشید

  9. فري من ادرس وبلاگم رو عوض كردم…از دست فوضولاي فك و فاميل.
    pashmak-khan.blogspot.com
    راستي مارو كشتي با اين تويترت!
    هروقت ميام ميبينم از اين چيزايي كه ميگي هيچي سر در نميارم!

  10. پپپپپپپپپپپپپششششششششششششمك خان!

  11. چي هست اين فرند فيد؟؟؟


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

