چطوری فرندفید و شرکا را راست به چپ و با فونت تاهوما کنیم

مه 20, 2008 در 10:09 ب.ظ. | نوشته شده در آموزش, استایل فارسی | 9 دیدگاه

در راستای اینکه یک سوم نظرات پست قبلی راجب این بود که چرا فرندفید شما راست به چپ است و فونت تاهوما است و برای ما ال و بل است و آق فری جرزنی می‌کنه و قبول نیست و اینا و با توجه به مهم بودن مسئله استایلش و استایل و راست به چپ بودن و پاسداشتن فارسی- در این پست به سادگی رفتن هلو در گلو یاد می‌گیرید که باید از کجا شروع و فلان و بهمان!
1) فایرفاکس را نصب کنید و اینترنت اکسپلور را ریمو کنید.
2) افزونه استایلش را از سایت موزیلا دریافت کنید و نصب کنید و فایرفاکس را ریست کنید.
untitled
آن یارو که بین آیکون توییتر و موزیلا هست استایلش است و بعد از ریست فایرفاکس رویت می‌گردد.
3) حالا شما باید استایل فارسی مربوطه را دریافت و به استایلیش بخورانید!
استایل فارسی توییتر را از اینجا دریافت کنید
استایل فارسی فرندفید را از اینجا  دریافت کنید
استایل فارسی گوگل‌ریدر را از اینجا  دریافت کنید
به این 3 تا جایی که عرض شد و رفتید-طبق گفته‌مان این عکس عمل کنید و با این کارتان استایل فارسی را به حضرت والا مقام استایلیش می‌خورانید!
FireShot capture #14 - 'Twitter Persian Support [Right to left   Tahoma] I userstyles_org' - userstyles_org_styles_2096 

و اگر توییت‌کار باشید توییترتان این ریختی می‌گردد بعد از خورانیدن استایل:
FireShot capture #16 - 'Twitter' - twitter_com_home
و اگر ریدرباز باشید گوگل‌ریدمان‌تان » این ریختی می‌گردد:
gr
و اگر از ماده مخدر و خان‌مان سوز اف اف(عصاره فرندفید) مصرف می‌کنید… :
ff

9 دیدگاه

  1. دمت گرم حاج آقا. لازم داشتم برای فرندفید 🙂

  2. من شخصا اولین کسی بودم که همچین کاری رو برای فرندفید کردم. ولی نگرفت لامصب! http://userstyles.org/styles/6511

  3. من تا مرحل دوم انجام داده بودم، حوصله ور رفتن با اکستنشن رو نداشتم.
    مقسی

  4. این استایل شبستان هم چیز خوبیست‌ها. من الان امتحانش کردم. از اون یکی بهتره

  5. پست قبل 4 تا نظر داشت! دو تاش در مورد فونت بود و دو تاش نبود! اين ميشه يک دوم! نه يک سوم!! رياضيتون خوب نيستا!

  6. […] چطوری فرندفید و شرکا را راست به چپ و با فونت تاهوما کنیم… (۱۳) […]

  7. سلام
    به به می بینم آی تی هم می نگاری 🙂
    موفق باشی

  8. مرسی. عالی بود

  9. ای ول جامع و کامل بود!
    این افزونه فرندفید با فایرفاکس سه کار نمی کنه!


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

