یک گفتگوی فرانسوی از تولد من!

مه 25, 2008 در 11:55 ب.ظ. | نوشته شده در Uncategorized | 23 دیدگاه

اول اینکه گفتگوی بنده‌ى ِچاقوکش با دن فواد(لیدر و موسس فان در توییتر و قاچاقچی بزرگ ماده مخدر اف اف) را قدم رنجه کنید- تشریف‌ ببرید خبرگزاری تازه تاسیس و نوپای توییتر و فرندفید و در اینجا این گفتگوی جانانه(اسمایلی نوشابه باز کردن برای خودم و علی‌الحضرت لیدر) را بخوانید و به جان‌مان دعا کنید. فواد در این گفتگو که حول محور توییتر به فرندفید است! به مطالب قابل تأملی اشاره کرده که جای بحث و چالش(کپی رایت رشیدزاده) دارد.
و دوم اینکه این خبرگزاری را دریابید. به حمایت‌های معنوی و مخصوصاً مالی شما احتیاج دارد. کاری نکنید که نویدخان به پرچم فروشی متوسل شود.

و با این بازیکن‌هایی که فرانسه دارد شک نکنید که جام ملتهای اروپای 2008(تقریباً دو هفته دیگر شروع می‌شود) یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی‌ست. غول‌های دوست‌داشتنی بعلاوه یک‌سری پدیده مدیده که گویا قرار است بزنند تیم‌ها را یک به یک بترکانند. خدا به فریاد برساند. به این صفحه که بروید و بازیکنان تیم محبوب اروپایی من را بخوانید همه چیز دستگیرتان خواهد شد. ای کاش نمی‌گفتم به‌تان چون بعد از دیدن بازیکنان، ممکن است دچار ریزش تدریجی موهای زائد بدن‌تان شوید!
دوره پیش هم فرانسه بدشانسی آورد و ضمن اینکه کریم بنزما نبود، سیدنی گوو نبود، متیو فلامینی نبود و خلاصه اینکه این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست.
همیشه یک تیم گمنام به جمع چهار تیم نهایی صعود می‌کند. باید ببینیم که این بار چه تیمی پدیده خواهد شد. فرانسه‌ی قهرمان امشب اینجا بمان! همه با صدای بلند-فرانسه قهرمان…
+ صفحه اختصاصی سایت یوفا مربوط به جام ملتهای اروپا 2008

انشالله خداوند ممنان این دوستان با مرام توییت-فرفری را سالیان متمادی پاینده و زنده بگرداند! حدود صد و بیست سال. ششم خرداد سال فلان تولد بنده است و دوستان در فرفری برای‌مان سنگ تمام گذاشتند و با لایک‌های محبت‌آمیز و تبریکات صمیمانه‌شان بنده را مورد لطف و محبت قرار دادند. انشالله عروسی‌تان بندری می‌رقصم و از خجالت‌ شما درخواهم آمد و اگر ازدواج کردید در عروسی فرزندان‌تان رقص عصا! می‌کنم و مجلس را گرم می‌کنم. کار دیگری که ازمان برنمی‌آید
Love Struck

+ وقتي چاقوکش وبلاگستان 24 ساله ميشود

23 دیدگاه

  1. نخست!

  2. یادش بخیر قدیما اونایی که تو کامنتا مسابقه اول شدن را داشتیم مسخره می‌کردیم، بلاگفا بود و حال و هوای خودش، اینجا حتی اول شدن هم فراموش شده!

  3. تولدت هم هپی برز دی!

  4. واقعا دو هفته دیگه رقابت‌ها شروع می‌شه؟ پس باید کارهام را ردیف کنم تا آخرین دوره‌ی این بازی‌ها قبل از گرفتار شدن را تماشا کنم!

  5. اسمایلی گند زدن به کامنتدونی!

  6. باشد که چاقویتان طی ۱۲۰ سال آینده هم در محافظت از نوامیس توییتر و فرندفید برندگی خود را به رخ بدخواهان کشاناد!

  7. با توجه به کری های فوق
    پس لطفا این نظر سنجی را دریابید. ممنون
    http://www.toofani.net/archive/2008/05/25/euro-2008-championship-poll.aspx

  8. چندم!
    :))
    تولدت مبارکا باشه
    صد و هفتاد و سه سال و دو ماه به این سالها!

  9. باز هم مبارک 😉

  10. ما چاکریم!

    من پیشنهاد میدم مراسم عروسی ها رو رقص چاقو بیاین :دی

  11. سلام برار خوبی ؟
    من بموم ایه بیدینم چی ببسته !
    بیدم امی گل برار تولده ! دینم که رقص بندی و رقص عصا و بله ده … تو باید رقص شمشیر بوکونی !
    من آلمان طرفدارم از قدیم ایام من عشق رودی فولر و کوپکه بوم الان هم که بالاک می نفسه ، حالا بس تا بازیان شروع ببه احتمالا باز ایتا تیم آب دکفته یونان مانستن قهرمان به 😉
    ایشالله تی عروسی کامنت تبریک ایه بنیم 😉

  12. آقا تولدت مبارک، 120 که کمه، ایشالا 1200 سال زنده باشی و هر روزت مثه قند باشه برات

  13. سلام
    تولدت مبارک
    ایشالا 900 ساله بشی

  14. تفلدت موبارک باشه دوووس جون دارم میرم واست لایک بزنم :دی

  15. تولدت مبارک

  16. تولدت مبارك جيييييييييييييييگر!
    تا اون چاقو رو نكردم تو قضيه ادرس وبلاگم رو درست كن!

  17. تولدت مبارک.ایشالا صد ساله بشی.

  18. هپی برس دی. اسمایلی کلاس اومدن:))

  19. برادر، تبریکات دو جانبه ما را هم پذیرا باش…!

  20. ما که دير رسيديم اما تبريک! صد سال به سالهای خوش 🙂

  21. خوب داداش تولدت مبارک. فقط 24 سال؟ ای بابا جای پسرمی که.خوش باشی.

  22. فری جان تولدت مبارک.
    راستی من شما رو لینک کردم ، ممنون می‌شم من رو لینک کنی.

  23. وبلاگ شما در بین 100 وبلاگ برتر نظر سنجی پرشین بلاگ قرار دارد از شما دعوت میکنیم در مراسمی که به همین مناسبت برای تقدیر از وبلاگ نویسان برتر ترتیب داده شده است شرکت فرمائید . برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از روز یکشنبه یازدهم خرداد بین ساعات 16 تا 20 با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .
    تاریخ برگزاری 23 خرداد ماه
    محل برگزاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    ساعت : 16 الی 19
    09354224229
    09359459999


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

