24 ساعت آخر عمرم

ژوئن 15, 2008 در 2:11 ب.ظ. | نوشته شده در بازی وبلاگی | 11 دیدگاه

اول جا دارد که از دوست خوب و چهارشانه- جناب صادق جان بلاگ نوشت که بنده را قابل دانسته و داخل آدم حساب کردند و بنده فقیر را به بازی وبلاگی بیست چهار ساعت بیشتر نمانده به پرواز ابدی، تشکر کنم و در ادامه نظر شما را به کارهایی که در این فرصت کوتاه انجام می‌دهم جلب می‌کنم.
عرض کنم اگر متوجه شوم که بیست و چهار ساعت مانده به اینکه دار فانی را وداع گویم خودم را با اورژانس بدون وقت قبلی به یک دعانویس قدر می‌برم و ازش درخواست می‌کنم دعایی، وردی، جادویی کند تا بلکه کمی به تاخیر بی‌افتد و اجل مهلت بدهد به‌مان. آخر این همه شد انصاف! اما اگر دیدم دعانویس مربوطه می‌گوید از دست من کاری ساخته نیست و دیگر رفتنی‌ام و شتری هست که در دم در خانه هر کسی تلپ می‌شود و اینا ابتدا با دوستان شفیق‌م که در طی این سالها مرید و مراد و مثل بردار بودند برای‌م را جمع می‌کنم و برای‌شان مدیحه سرایی می‌کنم: اگر بار گران بودیم رفتیم و اگر نامهربان بودیم رفتیم اسمایلی هق هق

بعد از طلب حلالیت از دوستان حقیقی سراغ دوستان مجازی‌ام می‌روم و اگر آنلاین بودند حضوری ازشان درخواست عفو و مغرفت می‌کنم و اگر آفلاین بودند طی یک عملیات سند تو آل می‌خواهم که اگر کسی از دستم ناراحت شده دیگر فرصتی برای این نیست که از دلش دربیاورم و دارم به دیار باقی سفر می‌کنم و بی‌خیال شود و از سر تقصیرات ما بگذرد و حلال‌م کند.

بعد هم در کنار خانوداه و کسانی که دوست‌شان دارم منتظر می‌شنیم 😦
بدین ترتیب پیشاپیش مرگ نابهنگام آق فری چاقوکش جوان رشید و جویای نام وبلاگستان را که در عرصه‌های فرندفید و توییتر خوش درخشید و مایه احسنت و لایک دوستان را فراهم آورد تسلیت و برای بازماندگان صبر جمیل آرزو می‌کنم.

من از ویدا و منیره و شاندیز و دایان و مریم شریفی و احسان دعوت می‌کنم ادامه دهند. خدا رفتگان همه را ببخشد و بیامرزد.

11 دیدگاه

  1. واییییی مردم از خنده:)))))))))

  2. خب می گم نمی خوای توی فرندفید جات لایک بزنیم و اینا ؟ آق فریییییییییییییی ( با آهنگ زار و زار و غم فقدان و اینا .. شیون و زاری و از این زرت و پرتا ) … آق فری چرا رفتیییییییییییییییی …
    می گم حالا دعانویس اون وسط از کجا پیدا می کردی ! هماهنگی قبلی داشتی باهاش؟ بعد 24 ساعت خودش 24 ساعته .. ( خیلی کمه ولی انصاف نیست )

  3. =))

  4. حلالت کردم … اون دنیا یادت نره دست ما رو بگیریا

  5. من باید برم فکر کنم ببینم چه حرکتی میام تو 24 ساعت اخر عمر =)) خیلی باحال بود تیکه دعا و دعا نویسی!!!! : )))

    آق فری دعوتت کردم به یه بازی، بدو که منتظرتم. 😀

  6. […] با مرگ و زندگی هم بازی ؟! این آق فری منو دعوت کرده که بگم اگه بدونم 24 ساعت آینده می میرم ( همه زبونتونو گاز بگیرید دو تا بزنین تو سر خودتون دو تا […]

  7. اولاً که بنده مخلص شما هم هستم.
    دوماً خدا شما رو بیامرزه!

  8. […] من‌و به یکی از هزاران بازی وبلاگی در جریان وبلاگستان دعوت کرده که طرحش بی شباهت به سئوال یک قرن پیش روزنامه‌ی […]

  9. salam manam doost daram be bazi davat besham

  10. اگه من 24 ساعت فرصت داشته باشم برای زنده موندن هیچ کاری نمی کنم فقط منتظرش میمونم تا منو با خودش ببره…
    چیزی که گفتمبه اون اعتقاد دارم چون نمی خوام مثل بعضی ها خالی ببندم و …

  11. خدا رحمتت کنه من در 24 ساعت باقی مانده کاملا میخوابم و سعی می کنم کمبود خواب م رو جبران کنم ولی واقعا دل کندن از این دنیا سخته و فکرشو که می کنم باید عزیزانم و تنها بذارم واااااای خدا نکنه من بمیرم من هنوز جوووووونم و کلی ارزو دارم


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

