حق فرانسه را خوردند

ژوئن 18, 2008 در 11:33 ق.ظ. | نوشته شده در فوتبال | 6 دیدگاه

دیدید چطور حق فرانسه را وتو کردند. دیدید چطور داور را خریده بودند. این مافیا بازی‌ِ ایتالیایی‌ها تمامی ندارد. خلاصه که دومنک تو هم بی‌تقصیر نبودی.

6 دیدگاه

  1. هه هه .. هه هه .. ها ها ها .. یوهاها … یوهوهاها :دی چی بگم دیگه بهت؟

  2. 😐
    سکوت میکنیم.

  3. آق فری دبه در نیار. ولی این ایتالیا خدای شانسه خداییش.

  4. فقط مافیا…..

  5. سلام . اگه یکم به بازی ایتالیا و رومانی دقت کنید میبینید که گل سالم ایتالیا را به اشتباه ناسالم اعلام کردند . اگر نه ایتالیا با برد در مقابل رومانی در همون بازی صعود خود را حتمی کرده بود .فرانسه در این جام هیچ حرفی باسه زدن نداشت و با این که خودم از تیم فرانسه خوشم میاد ولی باید حقیقت را بپذیریم که فرانسه باید حذف میشد .
    یادتون نره که ایتالیا قهرمان 4 دوره جام جهانی از جمله جام جهانی 2006 آلمان تشریف داره .
    من عاشق تیم ایتالیا هستم
    ببخشید زیاد حرف زدم . موفق باشی . به من هم سر بزن خوشحال شدم

  6. ها ها ها.چی شد تیمتون؟بابا برید جمعش کنید! 😀


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

