اولین پادکست از مجموعه پادکست‌های آق فری

ژوئن 19, 2008 در 4:05 ب.ظ. | نوشته شده در podcast, پادکست | 58 دیدگاه

البته آن‌جورها که مقام معظم‌اله کمانگیر اعظم می‌فرمودند ساخت پادکست راحت نبود و به قولی بنده از صبح علی الطلوع در حال وریدن و پیغام و پسغام با لیدر در مورد چند و چون اولین پادکست بودم. به هر حال این پادکست حاصل یک کار دونفره با فواد هست. متنی که به عنوان مقدمه گفته می‌شود را من نوشته و فواد اجرا می‌کند و متنی که فواد نوشته در بخش دوم را من. فقط چون هیچ آشنایی با برنامه ضبط صدا نداشتم و میکروفن هم اشانتیون مودم بود صدای ما دارای کمی تا قسمتی ابری هوای مازاد شد(البته صدای من) که البته زیاد مهم نیست. به قول لیدر نفس عمل مهم‌هه.
این شما و این اولین پادکست فری:

دانلود (۳.۵۳ مگابایت)

58 دیدگاه

  1. البته تنگی دل ما برای شما را…………. D:

  2. سلام.دفه اولیه که می یام اینجا.خوشم اومد.
    موفق باشین

  3. پس کامنتم کو؟تازه نوشتمش .تازشم اوکی هم زدم ولی نیستش.دوباره می نویسم:

    سلام.دفه اولیه که می یام اینجا.خوشم اومد.
    موفق باشین

  4. آها گرفتم.فک کنم رفت واسه تایید :دی

  5. […] اولین پادکست از مجموعه پادکست‌های آق فری البته آن‌جورها که مقام معظم‌اله کمانگیر اعظم می‌فرمودند ساخت پا […] […]

  6. کمک کنید
    http://www.hadinik.com/2008/06/post_31.html

  7. تـــو خدایی
    مردم از خنده
    (آشنا کردن اناس) بابا شما چقدر زحمت کشیدی
    دستت درد نکنه
    آق فری دارم رو بلاگم کار میکنم امیدوارم امروز فردا دربیاد
    شاید با پادکست شروع کنم

  8. ماه حرف نداشت تمام خاورمیانه رو بگردی لنگه ی این صدا رو پیدا نمی کنی دمت گرم اق فری .بوس بوس hug hug


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

