پادکست تبریکات تولد فواد!

ژوئن 30, 2008 در 11:29 ب.ظ. | نوشته شده در podcast, پادکست | 37 دیدگاه

پادکستی که در زیر شنیده می‌شود، توسط بچه‌های فرفر برای تولد تابستانی فواد تهیه شده(بچه‌مون کلآ داغ و هات و از این چیزای متبرجه) و هیچ گونه ارزش دیگری ندارد! ضمن این که میکس و مسترینگ(!) این کار خطیر به عهده‌ی احسان مصلحی بوده!


لینک دانلود از فایل‌دن(به حجم 2.3 مگابایت)

37 دیدگاه

  1. اول اول اول

  2. به نظر من اون بخش میلادش از همش جالب تر بود بگید وقتش رو بیشتر کنن 😛

  3. تبریک

  4. 🙂

  5. افرین

  6. مبارکه مبارکه! چه تولد خاطره انگیزی. صدای شما صدای ما هم بود :دی البته اون نازکاش! تولدش/تولدت مبارک!

  7. به به . متولد تیر ماه. مبارک باشه. 🙂

  8. عجب

  9. مبارکه اس
    من می خواستم صدامو بفرستم امکانات نبود

  10. تولدها مبارک

  11. آق فری مهربون :)))

  12. 1 – آهنگ شهیار فوق العاده بود . دستت درست احسان. و همچنین سیاوش قمیشی
    2 – جای من خیلی خالی بود !
    3 – از دست اندرکاران این برنامه بازم تشکر داریم که این برنامه رو تهیه دیدن.
    4 – هی فو … تولدت پیشاپیش مبارک …

  13. مبارک باشه!!

  14. عجب بچه های باحالی. منم توی فرند فیدم. گرچه خیلی کم از این جریان ها اطلاع داشتم
    خوش باشید بچه ها

  15. من همون بالایی ام. تولد فواد هم مبارک

  16. خیلی عالی بود ممنون از همه گی .. فواد توهم تولدش مبارک از همین جا : دی

  17. با اینکه هنوز دانلودش نکردم ولی خیلی عالی بود،دست همتون قشنگ :دی

  18. تبریک و بازم مرسی:-)

  19. من واقعاً خیلی ناراحت و شرمنده هستم که نتونستم توی این مراسم شرکت کنم. اما از همین جا تولد فواد عزیز رو تبریک عرض میکنم. امیدوارم که به تموم آرزوهاش برسه.
    از آق فری عزیز هم بخاطر زحماتی که کشید، ممنونم.

  20. تبریک به فواد عزیز، خدایی‌ش فواد باید خیلی مدیون رفیقی مثل تو باشه فری 🙂 هست به گمونت؟

  21. تولدش مبارک باشه

    یادت باشه آق فری اولین پادکست منو نابود کردی با ضد حالی که دیشب زدی !!! 😦

  22. فواد تبریک و شاد باش،امید وارم که 120 سال زنده باشی،فرشاد جان گل کاشتی

  23. من دست همه‌تونو از سر جلسه‌ی امتحان‌های شاق و سنگین می‌بوسم به خاطر اینکه تنها دلخوشی‌های من همین لذت با شما بودنه و این مرام و معرفت و اسمایلی خجالتم دادید، الآن من قاطی کردم، نمی‌دونم چی بگم. آخیش مرسی هوار تا.

  24. آق فری مهربون میگم سر کوچتون واستاده بودی داشتی صداتو ضبط می کردی ؟؟؟؟
    دستتون درد نکنه .
    آقای فواد کوچولو هم تولدش ایشالا حسابی مبارک باشه …

  25. آق فری جان شرمنده گل روی تو و فواد که نتونستم پیامم رو بفرستم ( مشغله و … )

    فواد تبریک من رو هم پذیرا باش ، کادوی من هم اینکه دعا میکنم امتحانت رو قبول شی 😉
    هنوز دانلود نکردم گذاشتم واسه شب آخه فردا باید از استادم تاییدیه بگیرم واسه پروژم الان چند روزه دارم باهاش ور میرم و داکیومنت و اینا …
    توجیه شدین دیگه ؟ خیالم راحت ؟
    چاکریم بوس بوس اسمایلی آق فری

  26. امروز دوست دارم کلاویه های پیانو را با انگشتان پا فشار دهم ، اگر تحمل صدایش را نداری می توانی به تراس بروی و صدای ماشین ها را گوش کنی که به هم فحش می دهند .

  27. منم میخواستم!!!کسی بهم خبر نداد

  28. جون فری این تو نیستی؟

  29. نه اسپایدرمن
    جریان چیه؟

  30. […] و وبلاگستان ایمان آورد. با این حرکتی که خود نبوغ است: پادکست تبریکات تولد فؤاد! نمی‌دانم چه بنویسیم، که برای من در این لحظات سخت است […]

  31. اخه این رفیم خیلی شبیه اواتارت تو فرندفیده! گفتم شاید رفیقم باشی و یه پادکست برام درست کنی! اخه تولدم نزدیکه :دی

  32. happy tree friends 😀

  33. مبارک باشه این تولدش…!

  34. کار جالبی کردی. مبارک باشه.

  35. سلام آقای شاخ به شاه تمایل به تبادل لینک دارید؟

  36. شاخی به مولا اق فری .
    تولدت مبارک فواد.

  37. تولدت مبارک فواد جان .

    دست دوستان گلت درد نکنه خیلی جالب بود .

    انشالله همیشه روز آغاز شدن و شکوفاییت باشه . 120 سال عمر جاوید و پرباری داشته باشی .

    در پناه حق پاینده باشی .


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

