پادکست ۵ آق فری و شرکا: وبلاگ‌نویس نامبر وان

اوت 11, 2008 در 1:10 ق.ظ. | نوشته شده در podcast, پادکست, شوخی با بلاگر | 30 دیدگاه

بعد از مدت‌ها آق فری و شرکا دست به کارشدند تا پادکستی جنجالی را به خدمت شما عرضه کنند. سناریوی این پادکست نوشته‌ی من هست که به همراه آق فری، میلاد و احسان اونو اجرا کردیم. حامد هم از پشت صحنه با شربت ما رو تشویق می کرده.
ضمنآ این پادکست علاوه بر آق فری و شرکا یک مهمان افتخاری داشته که از حضورش واقعآ خوشحالیم. پادکست را بشنوید تا متوجه منظورم شوید:

دانلود با کیفیت بالا (۵.۸۲ مگابایت)
دانلود با حجم پایین (۱.۴۹ مگابایت) بر روی سایت فورشیرد
پادکست کمی طولانی‌ست اما ارزش شنیدن تا آخر را دارد. لطفآ به نکته‌ی حرفه‌ای آخر پادکست توجه کنید.

واحد‌های پیش‌نیاز: + + + + +

30 دیدگاه

  1. ایول حاجی … منون که مو شربت خا شما شنگول هاکرچی :)) بخورین شما نوش ببو :*

  2. چشم 🙂

  3. :)) کارتون درسته.

  4. =))

    انصافن اون تیکه‌ی که می‌گه یارو رو بفرست تو زمین خیلی خندوند منو!

  5. 😀

  6. مشغول دانلودين هستيم فعلن

  7. با حال بود. ببینم این حامد ملک یک زمانی با من همکلاسی نبوده؟ آخه من یک حامد ملک می شناسم!

  8. =)))))))))))))

  9. چه زود تموم شد! 1ادکست میلاد در لاست هم همین حس رو به ادم می‌داد. سر پایان‌بندی‌ی کارها بیشتر کار کنید به نظرم.
    در هر صورت کلی خندیدیم. دمتون گرم!

  10. 🙂

  11. به شیروا : جون خیلی باحاله زمانش زود میگذره :)))

  12. =))))))))))))))))))))))))))))
    ایول ایول …

  13. نسبت به قبلا خیلی ضعیف بود

  14. عالی بود
    ممنون
    راستی وقتش را زیادتر کنید 🙂

  15. :دی

  16. اخی

  17. نه ، خدا وکیلی الان دیگه بهم ثابت شد این آمار بیکاری که مربوط به ایران هست واقعا حقیقت داره ، تازه به نظرم بیشتر از اون چیزیه که میگن….

  18. […] می خواهید صدای این حقیر را بشنوید باید به مطلب «  پادکست ۵ آق فری و شرکا: وبلاگ‌نویس نامبر وان » بروید یا از این آدرس دانلود کنید. این فایل دانلود که […]

  19. لهجه ی فواد خیلی خوب بود. خوشمان آمد.
    فقط یه چیزی من چون اینا رو همنیاز برداشتم یه کم اون نکته ی آخرشو نگرفتم !

  20. من بيشتر از اون پادكست به زبان شيرين حامد ملك توجه كردم كه از قضا ظاهرا همشهرى هستيم!!!!!!

  21. آقا خسته نباشید
    لذت بردم

  22. سلام جالب بود از شنيدن نداي همتبارانم خوشحال شدم

  23. جالب بود
    خسته نباشید

  24. توپ خنده بود! D:
    خسته نباشید

  25. فقط اون اولش كه كمانگير گفت جالب بود :دي

  26. كار جالبي بود .همگي خسته نباشيد

  27. خیلی چاکریم!!! ما بیشتر البته !!!!

  28. http://ch1.iribtv.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=1113&Itemid=265

    شاد باشید
    هنوز اینو دانلود نکردم ببینم چیه

  29. 🙂
    جالب و شنیدنی بود. میگم شما استودیو دارید؟…

    :((
    من هم هوس پادکست کردم


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

