پادکست تولد سلما!

اوت 18, 2008 در 11:05 ب.ظ. | نوشته شده در podcast, پادکست | 39 دیدگاه
برچسب‌ها:

امروز بیست و نهم مرداد روز تولد سلماست، به دلیل همین اتفاق به شدت فرخنده به همراه بچه‌های فرندفید تصمیم گرفتیم پادکست تبریک ویژه‌ای رو تهیه کنیم. به دلیل تعدد فایل‌های رسیده مجبور شدم قسمت‌هایی از فایل‌ها رو برای جلوگیری از طولانی شدن پادکست حذف کنم که پیشاپیش از دوستانی که فایلاشون قیچی شده عذرخواهی می‌کنم اسمایلی واحد سانسور صدا وسیما، ضمن این که احتمال داره به همین دلیل تعدادی از فایل‌ها فراموش شده باشه و توی پادکست نیومده که اگه فایل صوتی کسی این بلا سرش اومده مطمئن باشه که حتمآ عمدی در کار بوده، ضمن این که ایده‌ی اجرای پادکست و هماهنگی اولیه‌ش با شاندیز بوده، وظیفه‌ی جمع‌آوری فایل‌ها با میلاد بوده، و کارهای فنی و ویر‌ایش پادکست به عهده‌ی من(احسان)!

لینک‌های دانلود در زیر میاد اما این پادکست استثنائآ بنا به دلایلی که فنی هم نیست پلیر تو کار نداره(حجم هر دو فایل سه و هفت دهم مگابایت)

لینک دانلود از فایل دن(+)

لینک دانلود از توشیرد(+)

39 دیدگاه

  1. تولد سلما مبارک ..بریم ببینیم پادکست چی از آب در اومده

  2. وااااای …
    ممنونم
    مرســــــــــی!

    I love you !

    :X

  3. تولدت مبارك سلما جان

  4. مبارک باشه خیلی زیاد :دی
    ایول
    خسته نباشید :دی

  5. سلام!!! کلی مبارک باشه سلما جان

  6. تولد مبارک

  7. تولدتون مبارك خانوم سلما

  8. مبارکا باشد سلما خانوم

  9. تولدت مبارک سلما عزیز

  10. منم تبريك از جانب خودم. دلم ميخواست منم تبريكمو با صداي خودم بگم ولي ….
    خوب اين جوري بهتره كه هيچي نگفتم :دي

  11. سلما مبارک باشه تولدت

  12. مبارک باشه

  13. تبریک! اسمایلی اسپانسر

  14. آها!! راستي صداي من بچه يزدي رو كم دشات كه بشه 7 دولت :)))))))))
    پادكستتون توپ بود. حال كرديم.
    براي راهنمايي بقيه اسم گوينده ها رو نوشتم :

    اول ميلاد
    دوم پدرام
    سوم مريم اس اس
    چهارم كدوم محمد آجر پاره
    پنجم مريم اردكاني
    ششم فواد
    هفتم ويدا
    هشتم يوپي يا ژوپي؟
    نهم اليزه
    دهم تنهاترين
    يازدهم قبيوس
    دوازدهم موش خرما
    سينزدهم دكتر مزيدي
    چهاردهم داريوش اقبالي = رضا مقدري = يك فتحي = روبات ميلاد اينا
    پانزدهم نگين (؟؟؟؟)
    شانزدهم : امير
    هفدهم : مازيار
    هجدهم: ‌ثمر منزل مازیار
    نونزدهم : آق فري
    بيستم : امير همايي
    بيست و يكم : اتل متل (روكسانا)
    بيست و دوم : شانديز (كارگردان گروه)
    بیست و سوم : احسان مصلحي

    با تشكر از تمامي دوستاني كه در شناسايي به ما ياري رشاندند (+)

  15. يكي بياد اين س و ش ها و مشكل هاي املايي منو درست كنه. نيمه شبه ديگه :)) خوابم چشمام نميبينه :)))

  16. […] آگوست 18, 2008 با From Tehran, with love! درست در اولین دقایق امروز بیست و نهم مرداد بچه های توییتر و فرندفید یه هدیه بیاد موندنی بهم دادن! …‏ فایلش رو از این آدرس دانلود کنید …‏ […]

  17. واییییییییی صدای شاندیز چباحاله 🙂

  18. تولدت مبارک

  19. من هنوز گوش نکردم نامردین اگه صدایمنو تیکه پاره کرده باشید.من همه این ها رو از چشمه احسان میبینم

  20. درود به سلمای عزیز

    تولدت خوش و شاد و مبارک 🙂

    البته منم میخواستم صدایی از خودم منتشر کنم و صوتی تبریک بگم که نشد دیگه باشه دفه ی بع:دی

    ممنون از همه بروبکسی که شرکت کردن

  21. تولد تولد تولدش مبارک !

  22. سعادت حضور و ضبط صداي ما نبود اما از طرف ستاره و خودم و نورا به شما تبريك عرض ميكنم

  23. واووو معرکه بود و دست همه درد نکنه

  24. هپی هپی هپی……
    گفتیم ما نیمچه انگلیش فینگلیش بفرستیم شاید بیشتر بچسبه

  25. مرسی دسته همه درد نکنه.خیلی عالی شده بود

  26. داریم پادکست را دانلود می‌کنیم اول با سرعت فوق العاده‌ی 2.6 کیلوبایت پر سکند البته به مدد افزونه downthemall و حالا که 70 درصدش دانلود شده، سرعت رسیده به 68بایت!این را گفتیم که یک وقت خفه نشویم. همین!

  27. سلمای عزیزم تولدت مبارک :-*

  28. میگم انگار خوش‌تون اومده هی پادکست هوا می‌کنید…

  29. تولدت مبارک 🙂

  30. بابا شما هم که ترکوندی…به ماهم سری بزن…

  31. […] صدای پادکستی که دوستان سلما برای او ساختند. همان پادکست پر از عشق! پادکست تولد […]

  32. سلما جان تولدت مبارك

  33. آقا خیلی حال داد
    عجب ایده نابی بود
    واقعا خسته نباشید
    امیدوارم از این کارا بیشتر بشه توی وردپرس

  34. خيلي جالب بود تولدت مبارك…

  35. سلام
    دیروز دانلودش کردم
    برام خیلی جالب بود

    ضمن تبریک به سلما خانوم باید بگم باید افتخار کنه به این چنین دوستانی

    منتظر پادکست های بعدیتون هستم

    پیروز باشید

  36. در ضمن وب جدیدم رو با مینیمال شروع کردم
    اگه برای تبادل لینک حاضری بگو ؟

  37. تولدت مبارک سلمای عزیز…

  38. تولد سلما جون مبااااارک !

  39. بچه ها کارتون فوق العاده بود … من که همین الان دارم گوش میدم صداتونو دارم ذوق میکنم. چه قدر رمانتیکه این نوع تبریک گفتن …


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

