پادکست ۸: تولد مه یا (ویژه)

سپتامبر 2, 2008 در 7:50 ب.ظ. | نوشته شده در podcast, پادکست | 7 دیدگاه

امروز تولد مه یاست و به همین مناسبت دوستان پادکستی رو برای این تولد تدارک دیدن اما من و آق فری تصمیم گرفتیم این تولد را به گونه‌ای متفاوت برگزار کنیم. این پادکست ویژه است، ترانه کاری است از من و میکس و مسترینگ هم کار خودمه و آق فری هم به دلیل مشغله‌ی کاری نتونسته در خواندن ترانه خواننده را همراهی کند ولی حمایت همه جانبه‌ی خود را از این پادکست اعلام داشته است. این شما و پادکست ویژه‌ی تولد مه یا:

دانلود (۱.۵۴ مگابایت)

7 دیدگاه

  1. وایییییییییییی به فکر قلب منم باشیننننن…من الان نمی دونم باید چیکار کنم از خوشحالی.مرسییییییییی خیلی دوستتون دارم . به کوری چشم حاسدان و ناقدان و غلاغان چشم در اومده البته!

  2. سلام . امیدوارم روز های سرشار از موفقیت را سپری کنید .

  3. معذرت میخوام … ولی خیلی مسخره و جلف بود.

    اوق

  4. برای فری چاقوکش:
    در مورد کول دیسک.همین که هر بار با دیدن اون کول دیسک یاد یک عدد آزاده از کلبه ی عشق بیفتید و دچار عذاب وجدان بشید برای من یک دنیا ارزش داره………شوخی کردم مبارکتون باشه.
    از طرف من به آقا نوید بگید واقعا دستش درد نکنه که آدرس وبلاگ منو گم کرد.اماهمین که اسم وبلاگمو یادش بوده این دفعه دیگه واقعا دستش درد نکنه.
    منم از اشنایی با شما خوشحالم و برای هردوتون ارزوی موفقیت دارم

  5. مهد کودک بود تولد؟
    تولد مه یا مبارک!

  6. عالی بود. خسته نباشید

  7. ahsant bar shoma javanan


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

