آقندزکست۱۰: وبلاگستان بالا؛ اپیزود۲: مردی که زیاد مخ می‌زد

اکتبر 25, 2008 در 7:27 ب.ظ. | نوشته شده در podcast, پادکست | 43 دیدگاه

مدت زمان: ۲۲ دقیقه و ۵۷ ثانیه

دانلود از:

fileden

zshare

لینک‌های کمکی

43 دیدگاه

  1. داریم دانلود میکنیم.. نظرات متعاقبن اعلام میشه

  2. با توجه به کمبود روحیه قبل از بازی با عربستان! دانلود می کنم که تیم با روحیه بره واسه بازی فردا 😀

  3. حالا مخ زنه ، کمانگیر هست ؟

  4. همه واقعاً زحمت کشیدن.دستشون درد نکنه 😀

  5. :)))))))))))))))))))))

  6. اول اینکه دست مریزاد و کارتون درسته. منتهی برای خالی نبودن عریضه فکر می‌کنم یک انتقاد هم بکنم. البته نه به‌خاطر اینکه از ارزش کارتون کم کنم که فکر کنم همه موافقیم که کارتون بی‌نظیره. ولی فکر می‌کنم این کسی که تماس میگیره و درخواست سکسی میکنه یک‌مقدار بیش از حد ظاهر میشه. یک‌بار کافیه دیگه به‌نظرم. چون وقتی زیاد ظاهر میشه بی‌مزه میشه. البته نظر منه
    بازم ممنون

  7. :))))))
    بذار دانلود کنم ببينم چيه :دي

  8. ما این را با گوش جان میوش کردیم و نظراتمان تا حدی ( حدود 99/7 درصد مثبت میباشد)

  9. =))))))))))))

  10. واقعن عالی بود.خیلی حرفه ای بود.خیلی خوشحال میشیم که شما رو در جمع بچه های رادیو وبلاگستان ببینیم.به حرفه ای ها پیشنهاد نمیکنم ازشون درخواست میکنیم در رادیو وبلاگستان حضور پیدا کنند.واقعن بخش طنز رادیو وبلاگستان می تونه انحصارن مال آق فری و شرکا باشه.منتظرم دوستان.حتمن اطلاع بدید با کمال میل کاربریتون رو فعال کنیم.

  11. خوشم اومد ، دمتون گرم ؛ خدا شما را در وبلاگستان بالا حفظ کناد!

  12. تاکید رو کامنت وبلاگچی

  13. تیکه ی کمانگیر خدا بود.
    … و اینجا کمانگیر دات نته 🙂

  14. عالی بود.عالی.نظره غیره سکسی گونه….:)))))))

  15. بابا اوی ول پادگست …
    خستگی این روز تعطیل مزخرف رو از تنمون کشیدی بیرون

    الهیییییییییییی D::

  16. دمتون گرم….
    شاد كردي آخر شب مارو 🙂

  17. وایسا دانلود کنم تا نظرم رو بگم:) فکر کنم از خنده منفجر شم… وای خدا! عجب هیجانی:)…

  18. با نظره پویا شوقی مخالفم.تمامی قسمتهای س ک س ی!کاملا متفاوت و جالب بود.هوا گرگ و میش بود و خروسمان می خواند!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  19. محشر بود. ایول. خسته نباشید. 🙂

  20. خیلی خوب بود، خسته نباشی:)))

  21. ای ول

  22. دوباره اومدم گوش بدم حیفه اینو آنلاین گوش نکنی به خدااااااااااااااااااا

  23. =)))

    باز هم از این کارا بکنید

  24. دوست عزیز کارتون جالب بود!
    البته اگر یکم مواردی رو توش رعایت کنید تا بشه توی هرجمعی پخش کرد خیلی عالی میشه !
    اگه یک سری کلمات نبود توی کارتون می زاشتمش رو وبلاگ گروهی دانشجویی خودمون !
    موفق باشید.

  25. خیلی خوب ، خیلی قشنگ
    دمتان گرم باشد که صدایتان به گوش جهانیان برسد D:

  26. =))

  27. خیلی عالی بود ممنون

  28. بازم حضورمو تکذیب میکنم :دی

  29. خیلی عالی بود. :دی

  30. فوق العاده بود ! به ویژه اجرای کمانگیر و امید عزیز …

  31. خیلی عالی بود. دست مریزاد و خسته نباشید…

  32. معرکه بود. ایول 🙂

  33. بعنوان اولین نفر! راهیابی این وبلاگ رو به مرحله نهایی انتخاب برترین پادکستهای دوئچه وله تبریک عرض می کنم.
    امیدوارم با همت دوستان، بتونید بیشترین آرا رو کسب کنید.

  34. حیف از چند ثانیه ای که برای دانلود گذاشتم ..
    واقعا به تمام معنی شما با این برنامه کلمه «جلف» رو معنی کردید ..واقعا من نمیدونم کی و مجا به شما جایزه،هنوان و یا لقب میدند…این چی بود ؟ طنز ؟ هجو؟ براتون دلم میسوزه و بیشتر برای خواننده های شما (البته اگر این خواننده ها و این کامنت ها هم تصنعی نباشند)
    به خدا من اولین باره که به وبلاگ هایی هم تیپ شما سر زدم .. واقعا شما متولیان سایتی هستید که عنوان میگیره …متولیان عنوان و جایزه دادن چه کسانی هستند ؟ این برنامه صوتی بیشتر شبیه بازی یک کودک 9 ساله است با دستگاه ضبط صوت ؟ واقعا فکر کردید قشنگ بود برنامتون ؟ خواهش میکنم این پیام منو به همراه جوابش تو سایت درج کنید … یا من از فضا اومدم یا شما از مریخ آخه شما به کجاب این مطالب میگید جالب ؟ ترو خدا پیام منو بزارید و جواب منو بدید ..درسته که من ایمیل خودم رو نگذاشتم اما خوب صلاح نمیبینم به دستندکاران چنین برنامه ای با چنین طرز تفکری ایمیل واقعی بدم..مقصر خود شمائید…من منتظر جواب شما همینجا هستم …

  35. این، چی بود؟!!
    … با نظر بالایی (رضا؟) موافق ترم تا نظر اهالی وبلاگستان بالا!
    به امید کارهای خوبتون!

  36. فکر می کنم کمی فاقد حس طنازی بود .

  37. […] اینم جوابیه مناره به پادکست طنز آق فری و شرکا (مردی که زیاد میخندد) […]

  38. من twitter رو دنبال کردم رسیدم اینجا
    واسه اولین بار و لی مثل اینکه چیزای جدید هست که باهاش تا حالا اشنا نشدم!!!
    مثل پادکست

  39. عالیه!

  40. لذت بردم.

  41. 1 قرن بعد دوباره ….

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  42. loooooool
    آقا کلی خندیدم. دمت گرم. راستش داشتم دنبال یه مطلب می‌گشتم که کمکم کنه توی بلاگر پادکست بذارم. خوب شد اومدم اینجا روحم شاد شد.
    مرسی.

  43. فایلها همش نات فوند بود!
    file not found


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

