هدیه ای به مناسبت تولد شاندیز , شاندیز جان تولدت مبارک

نوامبر 14, 2008 در 1:29 ق.ظ. | نوشته شده در وبلاگستان | 35 دیدگاه

جمعه ٢٤ آبان تولد دوست عزیزمون شاندیز هست , به همین مناسبت تصمیم گرفتیم که با کمک جمعی از دوستان عزیز فرندفیدی و وبلاگ نویس این  هدیه کوچک را تقدیم به شاندیز عزیز کنیم . نزدیک به ٤٥ نفر از دوستان دست خط های زیبای خودشون را ارسال کردند که جا دارد از تک تکشون تشکر کنم و از دوستانی که فرصت نشد دست خط های زیباشون را دریافت کنم عذرخواهی کنم.  تمامی تبریکات در یک فایل فلش که توسط دوست عزیزم امین دیاری , تهیه شده قرار گرفته که می توانید از اینجا دانلود نمایید (لینک را درون دانلود منیجر خود قرار داده یا اینکه روی لینک راست کلیک و آن را سیو نمایید) . ضمنا میتونید این کلیپ را به صورت زنده از اینجا مشاهده کنید..

35 دیدگاه

  1. تبرررررررررررررررررررررریک

  2. آخ جان اولیش من بودم؟ =)) :-*

  3. تولدش مبارک کلی

  4. گُلش صورتیه. شاندیز دوس داره؟ 😀

  5. 😀

    HAPPY BIRTHDAY SHANDIZ!!!

  6. تبریک میگم 😀

  7. خوب هیچ وقت فکر نمی کردم دستخط بتونه هدیه باشه! امیدوارم که ایشون پذیراش باشند.
    تبریک شاندیز جان!

  8. تبریک 🙂 کلی مبارک باشه 🙂 ایشالا اوه سال به سلامتی و میمنت *:

  9. تولدت مبارک شاندیز جان :*

  10. تولدت مبارک شاندیز جونم :*

  11. تبریک . تبریک :دی

  12. مبارک باشه ولی خداییش لهجه اش به قیافه اش نمیاد! :دی

  13. بی معرفتها چرا خوب بمن نگفتید 😦

  14. خیلی خیلی مبارک باشه

    با آرزوی روزهای خوب

  15. مبارکا باشد انشالله! 😉

  16. منم تبریک میگم 🙂 ای ول 🙂

  17. شانديز جان تولدت مبارک… بايد معذرت خواهي کنم… قول داده بودم که تبريک دستخطي بفرستم… اما به خاطر مشغله ي فراوان فراموش کردم… الان که ديدم تولدته يادم افتاد :(…. در هر صورت جوجه رو هر وقت از آب بگيري تازه ست! بازم تبريک ميگم

  18. منم تبریک می گم تولد شاندیز عزیز رو

  19. سلام منم تبريك ميگم

  20. شاندیز جان تولدت مبارک

  21. تولدت مبارك شانديز جان

  22. خوب بود و خوش گذشت!
    بسی بسی عالی..
    تولدت مبارک شاندیز
    پ.ن : ببینم شاندیز اصلا اینجا میاد؟

  23. شاندیز جان تولدت رو همینجا تبریک میگم ، موفق و پیروز باشی 🙂

  24. شاندیز عزیز تولدت میارک.

  25. مرسی از همه دوستای خوبم
    خیلی خوشحالم کردید:)

  26. شاندیز عزیز تولدت مبارک 🙂

  27. شاندیز عزیز بازم تولدت مبارک

  28. دکمه pause فلش کار نمیکنه !! آهنگ ها هم خسته کننده هستنند و ریتم حرکات کنده

  29. سلام
    شاندیز جان بنده هم تولدتونو تبریک می گم …
    انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید …

    ای فرشاد ناقلا ! چرا به من نگفتی منم بفرستم چیزکی 😀
    انشاالله دفعات بعد …
    موفق باشید.

  30. هه هه هه هه من اول لیستم. دییییییی. لایک برای دقایق نود و نود و دو

  31. تبریک

  32. تولدش مبارک

  33. تولدت مبارک شاندیز جان

  34. سلام
    خدا پدر و مادر صدا و سيما فخيمه رو بيامرزه كه بازيهاي بعدي بدون اشكال پخش شد. شايد هم سبزها كمي دست از سر فوتبال برداشته اند.
    بهر حال يك ماه از آخرين درد و دلت با دوست و دشمن گذشت و دلدار نيامد.


Sorry, the comment form is closed at this time.

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

