بهانه‌ای برای بازگشت شکوهمندانه به عرصه وبلاگ‌نویسی

سپتامبر 18, 2009 در 9:49 ب.ظ. | نوشته شده در Uncategorized | 11 دیدگاه

عرض شود خدمت تمامی حضار شریف که با دوست عزیزی بودیم. با هم به بیرون رفتیم و به گپ و گفت و خنده گذشت. نزدیک‌های ساعت 21 به بهانه دیدن بازی از دوست عزیزم خداحافظی کردم و به سمت خانه روانه شدم. قدم‌های تندم نشان از این داشت که یک دقیقه از بازی را هم از دست ندهم. به هر حال رویارویی علی کریمی با استخلالی‌های سولاخ جذاب است. کلید را سریع انداختم به در و پله‌ها را 4 -4 تا بالا پریدم به خانه و در کمال تعجب و تحیر دیدم که اهالی محترم خانه دارند شبکه‌های مخوف غربی را می‌بینند. گفتم بازی‌ست! جان من بگیرید… که گفتند پخش نمی‌کند اینها! به اتاق خودم رفتم تلویزیون را روشن کردم؛ تمامی شبکه‌ها را دانه دانه بالا و پایین کردم که شاید اشتباهی شده است که برادر عذب و بزرگتر بنده گفت جام جم دارد از توی استودیو و به صورت سیاه و سفید بازی را پخش می‌کند و بعـــله متوجه شدیم که تماشاگران به دولت فخیمه لطف داشته‌اند و رسانه ملی فخیمه نیز به دوستدارن فوتبال لطف داشتند 🙂
کلافه شدیم روی تخت دراز مال شدیم و به سقف نگاه کردیم!
کامپیوتر عزیزتر از جانم که جانم فدای موسش چشمکی زد. با خود در خیال واهی پنداشتم که برویم با دوستان توییتری کمی درد و دل کنیم شاید سرخوش شدیم که متاسفانه سرعت اینترنت 512 کیلوبایت بنده در حد باشگاه الاغ سواری خاله آباد مستوفی بود و تمامی راه‌های کشف شده عبور از قیلتر و تبخیر و پروتکل س نیز کم لن یکن اعلام شده بود.
و در همین راستا-احتیاج داشتم طبق عادت دیرینه که در خرابه‌ای در این اینترنت کوفت شده با دوستی-رفیقی-دشمنی صحبتی کنم بلکه آرام بگیرم و تنها راهی که یافتم اینجا بود تا بلکه بهانه‌ای باشد برای بازگشت شکوهمندانه به عرصه وبلاگ نویسی 🙂

11 دیدگاه

  1. من خبر نداشتم که همچین چیزیه ولی حدس زدم که قطعا یه مسئله سبز باعث این کار شده. چون دولت فخیمه این روزها از هر ترفندی برای پای تلویزیون نگه داشتن مردم استفاده میکنه

    • واقعا وقتی دستگیرت کردنت آدم شدی؟
      هه!کو؟ نمی بینم.
      بهتر متن سایدبار رو عوض کنی

  2. خدا بده همیشه از این بهانه های سبز تا ما تو رو اینجا ببینیم.

  3. ایول!

  4. سلام

    به به فرشاد عزیز دوباره شروع به وبلاگ نویسی کردی. خیلی حیف بود که دیگه نمی نوشتی با اون ذوق وبلاگیت. امیدوارم بازگشت شکوهمندت ادامه داشته باشه

  5. آقا خیلی خوش برگشتی، دمت داغ!

    • خوب آپ کن یه چیزی دیگه!

  6. سلام
    خوشحال میشم بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم
    راستی یجورایی از یک خانواده هستیم منم از ورد پرس استفاده میکنم.
    ممنون

  7. آز وبلاگتون خوشم اومد . حتما دوباره سر میزنم

  8. بسی وبلاگ جالبی دارین …

  9. خوش آمدید


Sorry, the comment form is closed at this time.

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

